Alison Bond,Elisabeth Blake,Merlin Stone Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail si corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti si persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing.
Azi 21,15 -27,93 LEI

Prețul mediu 24,54

Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • ALL Ghidul complet al marketingului direct si interactiv

    ALL Ghidul complet al marketingului direct si interactiv


    Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail - corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste. Pe de alta parte un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti - persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde. Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre succesul campaniiilor de marketing. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,15 LEI
  • Merlin Stone Ghidul complet al marketingului direct si interactiv -

    Merlin Stone Ghidul complet al marketingului direct si interactiv -


    Ghidul complet al marketingului direct si interactiv - Merlin Stone mai multe detalii aici
    în stoc
    27 ,93 LEI
    -20%