All Cum să ne păstrăm clienţii

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.   Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
Azi 21,15 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • ALL Strategia in afaceri. Implementarea si executarea eficienta

    ALL Strategia in afaceri. Implementarea si executarea eficienta


    Conceperea unei strategii este un proces dificil aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu siguranta ghidul complet de care aveti nevoie pentru a pune in practica strategia dvs. de afaceri. Veti invata cum: sa adunati la un loc competentele necesare aplicarii strategiilor pe termen scurt cu ajutorul unor planuri pe termen lung sa definti mai eficient responsabilitatile stimulentele si mecanismele de control sa imbunatatiti coordonarea la fiecare nivel si intreaga intreprindere sa administrati eficient organizatia astfel incat ea sa sustina strategia nu sa i se opuna. Cartea va ofera: solutii detaliate integrate pentru ca strategia sa dea roade informatii primare furnizate de manageri care se confrunta cu probleme reale de implementare si reusesc sa rezolve metode de coordonare stimulente mecanisme de control si altele instrumentele implementarii unei culturi organizationale care sa sustina strategia un studiu de caz complet de aplicare in domeniul furnizorilor si al achizitiilor. Dr. Lawrence G. Hrebiniak este membru al Departamentului de Management al Wharton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania din 1976. In prezent preda cursuri de strategie competitiva si implementare a strategiei pentru programele M.B.A. ale facultatii. Inainte de a se alatura universitatii a ocupat posturi de conducere in industria automobilului si a fost presedinte al Departamentului de Teoria Organizatiei in cadrul Academiei de Management. Timp de peste doi ani a fost unul din cei cinci membri ai facultatii Wharton care au oferit explicatii in cadrul programului de televiziune Wharton Management Report difuzat de reteaua Financial News Network. Activitatile sale de consultanta si programele de pregatire a cadrelor de conducere executiva se concentreaza asupra implementarii strategiei elaborarii acesteia si proiectarii organizatiei - atat in S.U.A. cat si in alte tari. Printre clientii lui Dr. Hrebiniak se numara companii celebre precum Johnson Johnson ATT Chemical Bank Isuzu Dun Bradstreet DuPont Administratia Asigurarilor Sociale First American Bankshares General Motors Chase Manhattan Studio Ambrosetti Microsoft Aventis si GE. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,15 LEI