Brandbuilders Cele 22 de legi imuabile ale marketingului. Daca le incalci o faci pe riscul tau

Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului. Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere cu detasare si in acelasi timp cu umor evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau din contra au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului. Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi. Dupa ce vei face acest pas vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie sa fii primul in mintea unui potential client sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp. Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi probabil Legea perceptiei : Marketingul nu este o batalie a produselor in sine ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor .
Azi 25,96 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Cele 22 de legi imuabile ale marketingului. Daca le incalci o faci pe riscul tau

    Brandbuilders Cele 22 de legi imuabile ale marketingului. Daca le incalci o faci pe riscul tau


    Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru a-ti da seama ca este una cu adevarat exceptionala. Scrisa din dorinta de a elimina miturile si conceptiile eronate din procesul de marketing Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este rezultatul a peste 25 de ani de studiu al teoriilor care functioneaza sau nu in domeniul marketingului. Al Ries si Jack Trout trateaza cu simt de raspundere cu detasare si in acelasi timp cu umor evolutia sau involutia celor mai mari corporatii care s-au afirmat sau din contra au disparut de pe piata pentru ca au respectat sau au incalcat legile marketingului. Promisiunea autorilor este accea ca aceasta carte te va scuti de pierderile inutile de resurse pe care le vei putea folosi mai bine in programul tau de marketing si advertising. Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este acela de a accepta existenta acestor legi. Dupa ce vei face acest pas vei reusi sa construiesti cu succes un brand lider sau o noua categorie sa fii primul in mintea unui potential client sa detii un cuvant in mintea potentialului cumparator si sa inveti ca efectele marketingului se simt in timp. Iar cea mai buna lectie de marketing din aceasta carte va fi probabil Legea perceptiei : Marketingul nu este o batalie a produselor in sine ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor . mai multe detalii aici
    în stoc
    25 ,96 LEI