Brandbuilders Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari

Cartea Conform lui Kotler aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti studenti oameni de afaceri si ziaristi intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes pietele si marketingul strategia de marketing instrumentele de marketing planificarea organizarea controlul domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.
Azi 39,88 LEI
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari

    Brandbuilders Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari


    Cartea Conform lui Kotler aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti studenti oameni de afaceri si ziaristi intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes pietele si marketingul strategia de marketing instrumentele de marketing planificarea organizarea controlul domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului. mai multe detalii aici
    în stoc
    39 ,88 LEI