Brandbuilders Cum sa vinzi marilor companii

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung cu venituri profitabile si constante. In plus daca ai lucra cu firme prestigioase ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari. Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita. Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa: Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari Te pozitionezi ca o resursa inestimabila nu ca un promotor al produsului Ai intalniri initiale de impact care pun bazele unei relatii solide Te diferentiezi de alti vanzatori. Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.
Azi 33,38 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Cum sa vinzi marilor companii

    Brandbuilders Cum sa vinzi marilor companii


    Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung cu venituri profitabile si constante. In plus daca ai lucra cu firme prestigioase ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari. Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita. Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa: Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari Te pozitionezi ca o resursa inestimabila nu ca un promotor al produsului Ai intalniri initiale de impact care pun bazele unei relatii solide Te diferentiezi de alti vanzatori. Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari. mai multe detalii aici
    în stoc
    33 ,38 LEI