Brandbuilders Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

In zilele noastre consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta fie si una si alta. Totusi cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate prin preturi mici prin focusarea pe consumator sau pe calitate lucruri pe care si concurenta le poate realiza. Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes ale unor giganti precum Dell Computer Southwest Airlines si Wal-Mart pana la povesti de succes mai mici precum cele ale companiei Streits Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru dar nu reusesc. In orice caz lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii indiferent de importanta lor pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul cu ajutorul unor strategii diverse.
Azi 36,34 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

    Brandbuilders Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei


    In zilele noastre consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta fie si una si alta. Totusi cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa. Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate prin preturi mici prin focusarea pe consumator sau pe calitate lucruri pe care si concurenta le poate realiza. Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes ale unor giganti precum Dell Computer Southwest Airlines si Wal-Mart pana la povesti de succes mai mici precum cele ale companiei Streits Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru dar nu reusesc. In orice caz lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii indiferent de importanta lor pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul cu ajutorul unor strategii diverse. mai multe detalii aici
    în stoc
    36 ,34 LEI