Brandbuilders Hei Whipple incearca asta. Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print radio TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa.Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie. Citeste Hei Whipple incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV un print un radio sau un outdoor dupa reguli sau incalcand regulile si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu. Pana la urma esentialul este clar: 1. Fii cat mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte. dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.
Azi 51,99 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Hei Whipple incearca asta. Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

    Brandbuilders Hei Whipple incearca asta. Un ghid pentru a crea reclame de exceptie


    Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print radio TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa.Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie. Citeste Hei Whipple incearca asta! si vei invata sa creezi un spot TV un print un radio sau un outdoor dupa reguli sau incalcand regulile si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu. Pana la urma esentialul este clar: 1. Fii cat mai simplu. 2. Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte. dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2. mai multe detalii aici
    în stoc
    51 ,99 LEI