Brandbuilders Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI

Retiparita de 10 ori in patru ani iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. Inovatie in advertisingexpune o antologie de idei si sfaturi practice stimulatoare si adesea controversate apartinand unor maestrii in domeniu precum David Abbott Bob Barrie Nick Cohen Tim Delaney Neil French Gary Goldsmith John Hegarty Lionel Hunt Bob Isherwood Bill Oberlander Indra Sinha si multi altii. Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice Jim Aitchison fost practician de succes in domeniul advertisingului dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea ce isi au sediile centrale in Statele Unite Marea Britanie Asia sau Australia.
Azi 52,28 LEI
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI

    Brandbuilders Inovatie in advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI


    Retiparita de 10 ori in patru ani iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. Inovatie in advertisingexpune o antologie de idei si sfaturi practice stimulatoare si adesea controversate apartinand unor maestrii in domeniu precum David Abbott Bob Barrie Nick Cohen Tim Delaney Neil French Gary Goldsmith John Hegarty Lionel Hunt Bob Isherwood Bill Oberlander Indra Sinha si multi altii. Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice Jim Aitchison fost practician de succes in domeniul advertisingului dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea ce isi au sediile centrale in Statele Unite Marea Britanie Asia sau Australia. mai multe detalii aici
    în stoc
    52 ,28 LEI