Brandbuilders Marketingul adresat femeilor

Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei ele constituie majoritatea. Mai mult puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular. In etapa de planificare cercetatorii managerii de brand directorii de vanzari directorii de marketing sau directorii din advertising - toti cei implicati in comunicarea cu clientul - ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile cota de piata si profitul net: femeile. In aceasta a doua editie a lucrarii Marti Barletta va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei. Povesti de succes actuale strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia.
Azi 40,79 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Marketingul adresat femeilor

    Brandbuilders Marketingul adresat femeilor


    Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei ele constituie majoritatea. Mai mult puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular. In etapa de planificare cercetatorii managerii de brand directorii de vanzari directorii de marketing sau directorii din advertising - toti cei implicati in comunicarea cu clientul - ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile cota de piata si profitul net: femeile. In aceasta a doua editie a lucrarii Marti Barletta va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei. Povesti de succes actuale strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia. mai multe detalii aici
    în stoc
    40 ,79 LEI
  • Produse similare
  • Brandbuilders Kotler despre marketing

    Brandbuilders Kotler despre marketing


    Kotler despre marketing ne ofera un esential mult asteptat ghid de marketing pentru manageri proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului sustinute in toata lumea despre marketingul noului mileniu. Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler care au ajutat atatea corporatii cum ar fi: ATT General Electric Ford IBM Michelin Merck DuPont si Bank of America. Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant de lungimea unei carti discurs sustinut pe baza celor 14 cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea. Kotler despre marketing raspunde la intrebari cum ar fi: 1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite? 2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei? 3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa coboram preturile? 4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate care ne concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici? 5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre? 6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri? 7. Cum putem construi marci mai puternice? 8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor? 9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme? 10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important? 11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii a promotiilor si a relatiilor publice? 12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare? 13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le mentinem in relatii bune? 14 Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai orientate spre cumparator? mai multe detalii aici
    în stoc
    37 ,09 LEI
  • Brandbuilders 2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

    Brandbuilders 2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes


    Orice disciplina de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt toate artele stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing care au descoperit de curand aceasta disciplina ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia in anii 1500) devenind o marca a comertului din secolul XX pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri. In aceste pagini Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti in domeniu. Asadar... ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol n domenii precum: creativitate copywriting matematica reclame de prezentare direct mailing productie management strategie liste de clienti testari oferte marketing indirect precum si multe multe altele! mai multe detalii aici
    în stoc
    33 ,38 LEI
  • Brandbuilders Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi

    Brandbuilders Reguli pentru revolutionari. Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi


    Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top precum Amazon.com Dell Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor lucrarea Reguli pentru revolutionari iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate realitatea in produse iar produsele in magneti pentru cumparatori fie ca esti antreprenor proiectant inventator manager sau detii o mica afacere. Creeaza ca un zeu Rastoarna intelepciunea impamantenita creeaza produse si servicii revolutionare pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana. Porunceste ca un rege Preia conducerea si ia decizii puternice perspicace si strategice inlatura barierele care impiedica adoptarea produselor si evita magnetii mortii (greselile stupide pe care oricine le face). Munceste ca un rob Fii pregatit din plin pentru multa munca serioasa. Pentru a strabate drumul de la revolutionar la vizionar va trebui sa mananci precum o vrabiuta insusindu-si neincetat cunostinte despre domeniul tau clienti si concurenta si sa faci cacuta precum o vacuta impartasind cantitatea mare de informatii si cunostinte pe care ai acumulat-o. mai multe detalii aici
    în stoc
    36 ,34 LEI
  • Brandbuilders Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari

    Brandbuilders Conform lui Kotler. Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari


    Cartea Conform lui Kotler aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti studenti oameni de afaceri si ziaristi intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes pietele si marketingul strategia de marketing instrumentele de marketing planificarea organizarea controlul domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului. mai multe detalii aici
    în stoc
    33 ,38 LEI
Produse similare