Brandbuilders Viitorul apartine companiilor mici

Autor: Seth Godin Numar pagini: 336 Format carte: 16.5 x 23.5 cm Data publicarii: 11-2008 Traducator: Cristina Ionita   Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing.    O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime.    Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat.     S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati.    Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza, dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune româneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul „Buturuga mica rastoarna carul mare“.   SETH GODIN este autorul a sapte bestseller-uri internationale: Purple Cow, Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, Free Prize Inside! si All Marketers Are Liars.   De asemenea, este editorul lucrarii The Big Moo, dar si fondator si CEO al firmei Squidoo. Blogul scris de el se numara printre primele douazeci cele mai citite din lume, iar lucrarile lui sunt incluse in topul celor mai influente carti de business de catre prestigioasa revista Forbes.
Azi 44,51 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Brandbuilders Viitorul apartine companiilor mici

    Brandbuilders Viitorul apartine companiilor mici


    Seth Godin prin lucrarea de fata al carei titlu original in limba engleza este Small is the new big isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gandesti in stil mare sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime. Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gandim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat. S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes cu mai putine resurse decat una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara dar cand esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incantati. Nu neaparat tot ce e mare este si bun. Marimea conteaza dar nu in toate situatiile. Chiar si stravechea intelepciune romaneasca a surprins foarte bine aceste principii in proverbul Buturuga mica rastoarna carul mare. mai multe detalii aici
    în stoc
    44 ,51 LEI
Produse similare