Busine$$ Tech Intrebarea suprema - Pentru oricine isi doreste profituri substantiale

Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face! Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ci si de afaceri mici de familie scoli spitale fundatii caritabile si liber-profesionisti chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc. Fred Reichheld este director emerit si partener al BainCompany. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati.
Azi 21,45 -30,69 LEI

Prețul mediu 26,07

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Busine$$ Tech Intrebarea suprema - Pentru oricine isi doreste profituri substantiale

    Busine$$ Tech Intrebarea suprema - Pentru oricine isi doreste profituri substantiale


    Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face! Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ci si de afaceri mici de familie scoli spitale fundatii caritabile si liber-profesionisti chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc. Fred Reichheld este director emerit si partener al BainCompany. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,45 LEI
  • Fred Reichheld Intrebarea Suprema Pentru Oricine Isi Doreste Profituri Substantiale -

    Fred Reichheld Intrebarea Suprema Pentru Oricine Isi Doreste Profituri Substantiale -


    Intrebarea Suprema Pentru Oricine Isi Doreste Profituri Substantiale - Fred Reichheld mai multe detalii aici
    în stoc
    30 ,69 LEI