Calivita International Strong Bones - Calcium/Magnezium - 100 capsule

V-ati dori sa puteti evita osteoporoza ? In acest caz, in scop preventiv, puteti incepe sa consumati suplimente alimentare cu calciu si magneziu , inca inainte de varsta de 30 de ani. Nu degeaba osteoporoza este considerata o boala "muta", deoarece este insidioasa si indelungata, ataca pe neasteptate si o observam abia atunci cand este prea tarziu: oasele s-au subtiat, rarefiat si se fractureaza usor. Osteoporoza poate fi evitata daca organismului i se asigura in mod constant cantitatea necesara de calciu si magneziu . Despre Calciu si la ce este el util in organism Calciul este substanta minerala responsabila de rezistenta si sanatatea oaselor. Insa acesta fortifica nu numai oasele, ci si dantura. Absenta calciului poate cauza rahitism , osteomalacie, osteoporoza si carii dentare. Deoarece cantitatea necesara de calciu nu se poate asigura numai din alimente , se recomanda aportul acestuia si prin suplimentele alimentare. Necesarul de calciu al femeilor este mai mare dupa nastere si la menopauza , de aceea este nevoie de o suplimentare crescuta. Magneziul este indispensabil functionarii eficiente a sistemului nervos, a muschilor si a numeroase enzime. Participa la functionarea a mai mult de 300 de enzime vitale, avand astfel un rol insemnat in metabolismul glucidelor, lipidelor , acizilor nucleici si proteinelor, precum si in procesele de energogeneza. Magneziul scade riscul formarii calculilor renali si biliari cu continut de calciu . Este necesar si pentru asimilarea calciului. Raportul dintre cele doua minerale este deosebit de important si este ideal in proportia de 2:1. Calciul favorizează absorbtia fierului, combate insomnia, fortifică oasele, dentiţia şi sistemul osos. Deficitul de calciu duce la apariţia rahitismului la copii, iar la adulţi produce osteomalacie, osteoporoză şi carii dentare. De asemenea, scade şi rezistenţa la stres, favorizează apariţia alergiilor, inflamaţiilor şi a crampelor musculare. Datorită hipocalcemiei (concentraţia scăzută a calciului sanguin), calciul se mobilizează din oase, ajunge în sânge şi se poate depune pe pereţii lezaţi ai arterelor. Lipsa calciului facilitează absorbţia plumbului (un metal toxic) şi depunerea acestuia în oase şi dinţi.Carenta de calciu si fier este foarte frecvent intalnita la femei. Efectele carenţei devin evidente mai ales în timpul şi după stările de graviditate, precum şi la vârste mai înaintate. Administrarea calciului are efecte benefice şi în lombalgii, dismenoree şi contribuie la atenuarea durerilor osoase datorate creşterii. În cursul stărilor de hipoglicemie (concentraţia scăzută a glucozei din sânge), este indicat un aport crescut de calciu. Necesarul zilnic de calciu pentru un adult sanatos este de 800-1200 mg. Duşmanii calciului sunt grăsimile, acidul oxalic (existent şi în ciocolată), precum şi fitaţii (din cereale), deoarece împiedică absorbţia intestinală a acestuia. Alimentele bogate în calciu sunt laptele şi produsele lactate, macul, nucile, alunele, soia şi zarzavaturile. Deoarece 70-80 % din populaţie nu tolerează laptele, din cauza lipsei enzimelor necesare digestiei acestuia, suplimentele de calciu sunt necesare, practic, tuturor oamenilor.Atenţie! Ingestia zilnică a peste 2 g calciu se admite numai sub supraveghere medicală. Cantităţi mici de vitamina D, fosfor şi magneziu intensifică absorbţia intestinală a calciului. Administrarea calciului se va face fracţionat, în doze mici repartizate pe tot parcursul zilei. Despre magneziu si cum ajuta acesta organismul Magneziul este indispensabil functionarii eficiente a sistemului nervos, a musculaturii şi a sistemelor enzimatice, deoarece participă la metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici şi al proteinelor. Magneziul este indispensabil suplimentelor alimentare destinate sportivilor, pentru că participă la procesele de eliberare şi consum a energiei. Asigură şi buna funcţionare a aparatului cardiovascular, fiind un factor protector împotriva infarctului de miocard. Încetineşte procesul de îmbătrânire şi stabilizează nivelul sanguin al colesterolului, contribuind astfel la profilaxia arteriopatiilor şi a aterosclerozei. Sunt cercetatori ce sustin ca consumul de magneziu creste rezistenta organismului fata de infectii si îmbunatateste randamentul intelectual. Împiedică procesul de formare a calculilor renali şi biliari cu conţinut de calciu. Magneziul favorizeaza procesele de digestie si mentine integritatea danturii. Magneziul, asociat cu calciul, combate stresul şi stările depresive.Duşmanii magneziului sunt substanţele diuretice şi alcoolul, deoarece cresc eliminările urinare de magneziu. Sursele naturale de magneziu sunt seminţele uleioase, zarzavaturile şi apele minerale. Îngrăşămintele chimice scad cantitatea de magneziu din sol şi, ca urmare, scade şi conţinutul de magneziu al alimentelor.Magneziul este indispensabil metabolismului substanţelor minerale (calciu, fosfor, sodiu, potasiu), precum şi asimilării vitaminei C. Aportul de magneziu trebuie sporit în c
Azi 54,58 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi: