Calivita International Strong Bones - Calcium/Magnezium - 100 capsule

V-ati dori sa puteti evita osteoporoza ? In acest caz, in scop preventiv, puteti incepe sa consumati suplimente alimentare cu calciu si magneziu , inca inainte de varsta de 30 de ani. Nu degeaba osteoporoza este considerata o boala "muta", deoarece este insidioasa si indelungata, ataca pe neasteptate si o observam abia atunci cand este prea tarziu: oasele s-au subtiat, rarefiat si se fractureaza usor. Osteoporoza poate fi evitata daca organismului i se asigura in mod constant cantitatea necesara de calciu si magneziu . Despre Calciu si la ce este el util in organism Calciul este substanta minerala responsabila de rezistenta si sanatatea oaselor. Insa acesta fortifica nu numai oasele, ci si dantura. Absenta calciului poate cauza rahitism , osteomalacie, osteoporoza si carii dentare. Deoarece cantitatea necesara de calciu nu se poate asigura numai din alimente , se recomanda aportul acestuia si prin suplimentele alimentare. Necesarul de calciu al femeilor este mai mare dupa nastere si la menopauza , de aceea este nevoie de o suplimentare crescuta. Magneziul este indispensabil functionarii eficiente a sistemului nervos, a muschilor si a numeroase enzime. Participa la functionarea a mai mult de 300 de enzime vitale, avand astfel un rol insemnat in metabolismul glucidelor, lipidelor , acizilor nucleici si proteinelor, precum si in procesele de energogeneza. Magneziul scade riscul formarii calculilor renali si biliari cu continut de calciu . Este necesar si pentru asimilarea calciului. Raportul dintre cele doua minerale este deosebit de important si este ideal in proportia de 2:1. Calciul favorizeaz�� absorbtia fierului, combate insomnia, fortific�� oasele, denti��ia ��i sistemul osos. Deficitul de calciu duce la apari��ia rahitismului la copii, iar la adul��i produce osteomalacie, osteoporoz�� ��i carii dentare. De asemenea, scade ��i rezisten��a la stres, favorizeaz�� apari��ia alergiilor, inflama��iilor ��i a crampelor musculare. Datorit�� hipocalcemiei (concentra��ia sc��zut�� a calciului sanguin), calciul se mobilizeaz�� din oase, ajunge ��n s��nge ��i se poate depune pe pere��ii leza��i ai arterelor. Lipsa calciului faciliteaz�� absorb��ia plumbului (un metal toxic) ��i depunerea acestuia ��n oase ��i din��i.Carenta de calciu si fier este foarte frecvent intalnita la femei. Efectele caren��ei devin evidente mai ales ��n timpul ��i dup�� st��rile de graviditate, precum ��i la v��rste mai ��naintate. Administrarea calciului are efecte benefice ��i ��n lombalgii, dismenoree ��i contribuie la atenuarea durerilor osoase datorate cre��terii. ��n cursul st��rilor de hipoglicemie (concentra��ia sc��zut�� a glucozei din s��nge), este indicat un aport crescut de calciu.��Necesarul zilnic de calciu pentru un adult sanatos este de 800-1200 mg.��Du��manii calciului sunt gr��simile, acidul oxalic (existent ��i ��n ciocolat��), precum ��i fita��ii (din cereale), deoarece ��mpiedic�� absorb��ia intestinal�� a acestuia. Alimentele bogate ��n calciu sunt laptele ��i produsele lactate, macul, nucile, alunele, soia ��i zarzavaturile. Deoarece 70-80 % din popula��ie nu tolereaz�� laptele, din cauza lipsei enzimelor necesare digestiei acestuia, suplimentele de calciu sunt necesare, practic, tuturor oamenilor.Aten��ie!��Ingestia zilnic�� a peste 2 g calciu se admite numai sub supraveghere medical��. Cantit����i mici de vitamina D, fosfor ��i magneziu intensific�� absorb��ia intestinal�� a calciului. Administrarea calciului se va face frac��ionat, ��n doze mici repartizate pe tot parcursul zilei. Despre magneziu si cum ajuta acesta organismul Magneziul este indispensabil functionarii eficiente a sistemului nervos, a musculaturii ��i a sistemelor enzimatice, deoarece particip�� la metabolismul glucidelor, lipidelor, acizilor nucleici ��i al proteinelor. Magneziul este indispensabil suplimentelor alimentare destinate sportivilor, pentru c�� particip�� la procesele de eliberare ��i consum a energiei. Asigur�� ��i buna func��ionare a aparatului cardiovascular, fiind un factor protector ��mpotriva infarctului de miocard. ��ncetine��te procesul de ��mb��tr��nire ��i stabilizeaz�� nivelul sanguin al colesterolului, contribuind astfel la profilaxia arteriopatiilor ��i a aterosclerozei.��Sunt cercetatori ce sustin ca��consumul de magneziu creste rezistenta organismului fata de infectii si ��mbunatateste randamentul intelectual. ��mpiedic�� procesul de formare a calculilor renali ��i biliari cu con��inut de calciu.��Magneziul favorizeaza procesele de digestie si mentine integritatea danturii. Magneziul, asociat cu calciul, combate stresul ��i st��rile depresive.Du��manii magneziului sunt substan��ele diuretice ��i alcoolul, deoarece cresc elimin��rile urinare de magneziu. Sursele naturale de magneziu sunt semin��ele uleioase, zarzavaturile ��i apele minerale. ��ngr������mintele chimice scad cantitatea de magneziu din sol ��i, ca urmare, scade ��i con��inutul de magneziu al alimentelor.Magneziul este indispensabil metabolismului substan��e
Azi 51,48 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi: