Curtea Veche Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

Dati afacerii un nou impuls - activati Internetul! Devenita bestseller in doar cateva saptamani de la aparitia primei editii in limba engleza aceasta carte e o revelatie pentru lumea afacerilor. Epoca produsului unic destinat tuturor s-a incheiat. Acum noii fauritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers de la o piata de masa la o piata de nise iar mediul virtual canalizeaza rapid cererea prin reteaua de nise. Insa in prezent modelele de consum ale intregii piete pot fi evaluate in timp real. si exista cai de adaptare a ofertei la cerere deoarece noile mijloace de productie promovare si distributie s-au democratizat modificand definitia a ceea ce e viabil din perspectiva comerciala. in consecinta numarul ofertantilor online creste exponential. Economia bitului invadeaza economia atomului. Astfel apare distributia in coada lunga - acea curba a cererii care statistic vorbind nu ajunge niciodata la zero. Exista Cozi lungi pretutindeni - in cinematografie moda educatie forta de munca publicitate software muzica produse plastice antichitati etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizeaza diversitatea pentru a o face disponibila. Pietele virtuale sunt practic nelimitate. in acest fel nisele de piata devin profitabile. Cartea de fata prezinta in detaliu si cu cifre bine fundamentate acest gen de afacere a viitorului. si propune solutii pentru actualele piete emergente.
Azi 18,31 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Curtea Veche Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

    Curtea Veche Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate


    Dati afacerii un nou impuls - activati Internetul! Devenita bestseller in doar cateva saptamani de la aparitia primei editii in limba engleza aceasta carte e o revelatie pentru lumea afacerilor. Epoca produsului unic destinat tuturor s-a incheiat. Acum noii fauritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers de la o piata de masa la o piata de nise iar mediul virtual canalizeaza rapid cererea prin reteaua de nise. Insa in prezent modelele de consum ale intregii piete pot fi evaluate in timp real. si exista cai de adaptare a ofertei la cerere deoarece noile mijloace de productie promovare si distributie s-au democratizat modificand definitia a ceea ce e viabil din perspectiva comerciala. in consecinta numarul ofertantilor online creste exponential. Economia bitului invadeaza economia atomului. Astfel apare distributia in coada lunga - acea curba a cererii care statistic vorbind nu ajunge niciodata la zero. Exista Cozi lungi pretutindeni - in cinematografie moda educatie forta de munca publicitate software muzica produse plastice antichitati etc. Iar mecanismele de agregare de pe Internet centralizeaza diversitatea pentru a o face disponibila. Pietele virtuale sunt practic nelimitate. in acest fel nisele de piata devin profitabile. Cartea de fata prezinta in detaliu si cu cifre bine fundamentate acest gen de afacere a viitorului. si propune solutii pentru actualele piete emergente. mai multe detalii aici
    în stoc
    18 ,31 LEI
    -37%