Curtea Veche Etica societatii institutionalizate

Fundatia Post Privatizare este onorata sa contribuie la aparitia acestui volum dedicat responsabilitatii sociale a intreprinderilor. Chiar daca acest concept este asociat in cele mai multe cazuri corporatiilor si marilor companii in general Fundatia Post Privatizare isi propune sa demonstreze ca antreprenoriatul social nu tine cont de dimensiunea companiei ci de vointa viziunea si gandirea strategica a antreprenorilor. Volumul de fata consolideaza angajamentul fundatiei in acest sens si ne face sa fim increzatori ca din ce in ce mai multe intreprinderi mici si mijlocii vor realiza beneficiile de afaceri pe care le aduce integrarea responsabilitatii sociale in cadrul strategiei de dezvoltare chiar si in aceasta perioada dificila. - Peter Barta director executiv al Fundatiei Post Privatizare Cred ca anul 2009 este cel mai bun moment in societatea romaneasca pentru lansarea unei astfel de carti atat timp cat constientizam dramatic in prezent o Romanie cu rusinoase si daunatoare probleme de coruptie care consolideaza proasta performanta in mediul de afaceri romanesc si in mod special in administratia noastra publica. Exista oare un moment mai bun decat acesta pentru discutia despre amenintarile privind cadrul competitiei corecte despre morala si egalitatea partilor despre raportul nostru cu noi insine si cu ceilalti despre legea definita ca distribuirea echitabila a sanselor de succes si de risc? Sincer nu cred. - Aneta Bogdan MBA Chartered Marketer Membru al Chartered Institute of Marketing UK Managing Partener Brandient
Azi 19,27 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Curtea Veche Etica societatii institutionalizate

    Curtea Veche Etica societatii institutionalizate


    Fundatia Post Privatizare este onorata sa contribuie la aparitia acestui volum dedicat responsabilitatii sociale a intreprinderilor. Chiar daca acest concept este asociat in cele mai multe cazuri corporatiilor si marilor companii in general Fundatia Post Privatizare isi propune sa demonstreze ca antreprenoriatul social nu tine cont de dimensiunea companiei ci de vointa viziunea si gandirea strategica a antreprenorilor. Volumul de fata consolideaza angajamentul fundatiei in acest sens si ne face sa fim increzatori ca din ce in ce mai multe intreprinderi mici si mijlocii vor realiza beneficiile de afaceri pe care le aduce integrarea responsabilitatii sociale in cadrul strategiei de dezvoltare chiar si in aceasta perioada dificila. - Peter Barta director executiv al Fundatiei Post Privatizare Cred ca anul 2009 este cel mai bun moment in societatea romaneasca pentru lansarea unei astfel de carti atat timp cat constientizam dramatic in prezent o Romanie cu rusinoase si daunatoare probleme de coruptie care consolideaza proasta performanta in mediul de afaceri romanesc si in mod special in administratia noastra publica. Exista oare un moment mai bun decat acesta pentru discutia despre amenintarile privind cadrul competitiei corecte despre morala si egalitatea partilor despre raportul nostru cu noi insine si cu ceilalti despre legea definita ca distribuirea echitabila a sanselor de succes si de risc? Sincer nu cred. - Aneta Bogdan MBA Chartered Marketer Membru al Chartered Institute of Marketing UK Managing Partener Brandient mai multe detalii aici
    în stoc
    19 ,27 LEI
Produse similare