Curtea Veche Ideile nu costa

O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor ţine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajaţilor să le pese de ceea ce nu merge la locul lor de muncă? Pentru că, de cele mai multe ori, tocmai ei pot găsi cel mai uşor soluţiile. Cartea de față prezintă un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea până la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul în care se poate crea un mediu de lucru care să stimuleze generarea de idei noi, să faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare şi să concretizeze aplicarea lor în munca de zi cu zi. Teoriile autorilor se fundamentează pe cercetarea a 300 de organizaţii din 17 ţări. Volumul Ideile nu costă conţine observaţii remarcabile, precum: „ideile se înăbuşă în faşă, dacă promotorul lor se gândeşte mai mult la recompense decât la aplicarea ideii în sine” sau „ideile mărunte sunt mai valoroase decât ideile măreţe, pentru că cele mici sunt destinate îmbunătăţirii continue a unui lucru care deja funcţionează, spre deosebire de cele care vor să revoluţioneze munca şi care sunt mai greu aplicabile”.   Dr. Alan G. Robinson a consiliat mai mult de o sută de companii din douăsprezece ţări, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea performanţei lor creative. Este, de asemenea, profesor şi autor premiat. Cartea sa, Corporate Creativity: How Innovation and Improvement Actually Happen (scrisă împreună cu Sam Stern), a fost tradusă în treisprezece limbi şi a fost declarată „cartea anului“ de  către Academy of Human Resources Management.  Dr. Robinson predă în prezent la Isenberg School of Management, University of Massachusetts. A obţinut doctoratul în matematică aplicată la Johns Hopkins University şi are studii de master în matematică la University of Cambridge, Marea Britanie. Dr. Dean M. Schroeder este un lider experimentat al transformărilor organizaţionale strategice şi doctor în management strategic la Carlson School, University of Minnesota. A pus bazele a două companii, a coordonat revirimentul altor două firme şi a activat în calitate de consultant pentru multe echipe din America de Nord, Europa şi Asia, care au iniţiat schimbări organizaţionale. Dr. Schroeder a activat timp de cinci ani în comitetul de examinare al Malcom Baldrige National Quality Awards şi face parte din comitetul director al American Creativity Association. În prezent, este decan asociat şi director al programelor de management la Valparaiso University.
Azi 23,12 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Curtea Veche Ideile nu costa

    Curtea Veche Ideile nu costa


    Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a managementului ideilor in modul de lucru al managerilor si in modul de structurare al organizatiilor lor. Cartea a primit Premiul Cititorilor din partea revistei Fast Company in iunie 2004 si a fost considerata de Soundview Executive Books printre cele mai bune 30 de carti de afaceri din 2004. mai multe detalii aici
    în stoc
    23 ,12 LEI
Produse similare