Curtea Veche Inovatia ca solutie in afaceri

Paradoxul cresterii unei firme In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi, pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Si nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile. „Initiativele de afaceri esueaza — afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor — deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv, inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur.” Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema, creand ele insele disruptii de piata, in loc sa se lase distruse de acestea. Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil, care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila. Christensen si Raynor identifica, mai intai, fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru, destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite, la momentul potrivit. In cele din urma,  disruptia astfel realizata va avea succes. Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii: Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu? Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti? Ce segmente de consumatori vizam mai intai, daca avem o oferta inedita? Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei? De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere? Cum alegem cei mai potriviti manageri, pentru a pune in practica noua idee? Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor? Dezvaluind principii contraintuitive, care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei, aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva, menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii.   CLAYTON M. CHRISTENSEN este arhitectul conceptului de „inovatie disruptiva“, fiind considerat de multa vreme drept unul dintre cei mai importanti teoreticieni in domeniul inovatiei. E un cunoscut orator si consultant, activand si ca membru in consiliile de administratie ale unor mari companii din SUA. In 1975, Christensen a obtinut o diploma in economie la Brigham Young University. In 1977, a finalizat un masterat de doi ani la Oxford University, iar in 1979 a absolvit programul MBA de la Harvard Business School. In 1983, sub administratia Ronald Reagan, a fost selectat pentru a lucra in cadrul programului guvernamental anual White House Fellow, iar in 1992, si-a incheiat studiile doctorale in domeniul Administrarii Afacerilor, efectuate la Harvard Business School. Anterior revenirii sale in viata academica de la Harvard, Christensen a detinut functia de Chairman & President la CPS Corporation (o firma din domeniul stiintei materialelor, pe care a fondat-o impreuna cu cativa profesori de la MIT). De asemenea, a fost membru al conducerii firmei Boston Consulting Group. Ulterior, a devenit consultant pentru echipele manageriale ale multor corporatii renumite in lume. In prezent, Clayton M. Christensen detine titulatura de Robert and Jane Cizik Professor si preda disciplina Administrarea Afacerilor la Harvard Business School. Lucreaza in departamentele de Management Tehnologic si Operational si Management General din cadrul acestei scoli. Cercetarile si preocuparile sale didactice se axeaza pe managementul inovatiei tehnologice si pe identificarea de noi piete pentru noile tehnologii. Pentru lucrarile publicate de-a lungul timpului, Christensen a fost distins cu numeroase premii academice. In 1997, a primit Global Business Book Award pentru cartea The Innovator’s Dilemma. MICHAEL E. RAYNOR este un remarcabil cercetator, autor, consultant si orator, fiind specializat in strategii corporatiste pentru evaluarea si reducerea riscurilor, dar si pentru generarea de venituri. In cercetarile si scrierile sale, dar si in activitatea practica, Raynor s-a focalizat asupra inovatiei si strategiei in afaceri, explorand provocarea de a pastra succesul unei firme prin inovatie, dar si modalitatile de a face fata si a exploata solicitarile in permanenta schimbare ale mediului concurential de afaceri. In 1990, Raynor a obtinut o diploma in filozofie la Harvard College. In 1994, a absolvit cursul MBA de la Richard Ivey School of Business, iar in 2000, a obtinut titlul de doctor la Harvard Business School, specializandu-se in Administrarea Afacerilor. Ulterior, Raynor s-a implicat in activitatea academi
Azi 14,81 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Curtea Veche Inovatia ca solutie in afaceri

    Curtea Veche Inovatia ca solutie in afaceri


    Paradoxul cresterii unei firme In cel mai bun caz numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere profitabila. Si totusi pietele de capital pretind ca toate companiile sa creasca si le pedepsesc fara mila pe cele care esueaza. Dar de ce este cresterea constanta si substantiala atat de dificil de obtinut? Surprinzator nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Si nici din cauza unor clienti prea nestatornici sau a inovatiei imprevizibile.Initiativele de afaceri esueaza - afirma Clayton M. Christensen si Michael E. Raynor - deoarece firmele isi spoliaza in mod nechibzuit propriul potential disruptiv inainte ca ideile noi cu adevarat bune sa apuce macar sa prinda contur. Cartea de fata arata cum pot companiile sa rezolve aceasta dilema creand ele insele disruptii de piata in loc sa se lase distruse de acestea.Bazandu-se pe ani de cercetari aprofundate si pe exemple concrete din multe companii mari autorii afirma ca inovatia poate fi un proces predictibil care sa determine in final cresterea profitabila si sustenabila.Christensen si Raynor identifica mai intai fortele care-i imping pe manageri sa ia decizii inoportune tocmai in procesul de inchegare a noilor idei de afaceri. Apoi autorii pun la dispozitia managerilor un nou cadru de lucru destinat sa-i ajute pe acestia in demersul de creare a conditiilor potrivite la momentul potrivit. In cele din urma disruptia astfel realizata va avea succes.Iata cateva dintre problemele la care aceasta carte da solutii: Cum ne dam seama daca o idee are potential disruptiv sau nu? Ce situatii concurentiale avantajeaza companiile stabile si care ii favorizeaza pe nou-veniti? Ce segmente de consumatori vizam mai intai daca avem o oferta inedita? Ce activitati ar trebui externalizate si care ar trebui pastrate in interiorul companiei? De unde ar trebui sa provina banii cu care finantam o noua afacere? Cum alegem cei mai potriviti manageri pentru a pune in practica noua idee? Cum ne pozitionam pe piata acolo unde vor fi profiturile in viitor? Dezvaluind principii contraintuitive care va vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovatiei aceasta carte de referinta in literatura economica internationala va arata cum puteti crea un motor de crestere disruptiva menit sa alimenteze perpetuu succesul oricarei companii. mai multe detalii aici
    în stoc
    14 ,81 LEI