Didactica si Pedagogica Pedagogie generala

Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic. In raport de aceste Precizari (nr. 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: 1) Introducere in pedagogie 2) Teoria si metodologia curriculumului 3) Teoria si metodologia instruirii 4) Teoria si metodologia evaluarii. Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei). Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului. Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative). Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Azi 19,27 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat