Didactica si Pedagogica Pedagogie generala

Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic. In raport de aceste Precizari (nr. 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: 1) Introducere in pedagogie 2) Teoria si metodologia curriculumului 3) Teoria si metodologia instruirii 4) Teoria si metodologia evaluarii. Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei). Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului. Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative). Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Azi 17,34 -21,67 LEI

Prețul mediu 19,11

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Didactica si Pedagogica Pedagogie generala

    Didactica si Pedagogica Pedagogie generala


    Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic. In raport de aceste Precizari (nr. 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: 1) Introducere in pedagogie 2) Teoria si metodologia curriculumului 3) Teoria si metodologia instruirii 4) Teoria si metodologia evaluarii. Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei). Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului. Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative). Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001. mai multe detalii aici
    în stoc
    17 ,34 LEI
    -10%   
  • Produse similare
  • Didactica si Pedagogica Doctrine pedagogice

    Didactica si Pedagogica Doctrine pedagogice


    Importanta cartilor istorice este de cele mai multe ori sustinuta cu argumente de natura morala. Cu o impresionanta incarcatura afectiva mai mult sau mai putin excesiva. Pedagogia nu face exceptie. Asemanator altor stiinte socioumane interventiile sale subiective fiind uneori si mai pronuntate sub impulsul unor mode sau ideologii trecatoare. (...) Studiul istoriei pedagogiei poate fi privit insa si dintr-o alta perspectiva complementara cu cea etica. Este perspectiva de natura epistemologica recomandata de Jean Piaget indeosebi stiintelor socioumane. Istoria trebuie considerata in primul rand o cale de cunoastere. O cale initiala prin parcurgerea careia o stiinta poate patrunde in zona profunda a dimensiunii sale axiomatice evidentiind continuitatile si discontinuitatile pentru fixarea conceptelor de baza si promovarea lor sociala la nivel paradigmatic. (...) Prima carte pe care o vom publica in noua Colectie raspunde provocarilor de ordin epistemic dar si moral pe care le-am prezentat. O face chiar prin titlul propus Doctrine pedagogice si prin misiunea asumata surprinderea intr-o forma sintetica a principalelor dimensiuni conceptuale si tematice prezente in scrierile unor autori reprezentativi. Autorul Ion Albulescu lector univ. Dr. la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca are in vedere acele doctrine care au lasat urme durabile in constiinta oamenilor evidentiind fundamentele lor social-istorice si cultural-filosofice. mai multe detalii aici
    în stoc
    23 ,41 LEI
    -10%