Didactica si Pedagogica Strategii didactice in educatia incluziva

Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare mai ales la elevii cu intelect liminar cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu.
Azi 21,29 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Didactica si Pedagogica Strategii didactice in educatia incluziva

    Didactica si Pedagogica Strategii didactice in educatia incluziva


    Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare mai ales la elevii cu intelect liminar cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,29 LEI
    -6%