Didactica si Pedagogica Strategii didactice in educatia incluziva

Lucrarea urmareste sintetizarea celor mai noi teorii referitoare la dizabilitatile cognitive la problematica atat de complexa a diagnosticului diferential si la importanta psihodiagnosticului dinamic formativ. In partea experimentala autorul demonstreaza posibilitatile reale de activizare a potentialului de invatare mai ales la elevii cu intelect liminar cu pseudodeficienta mintala si la cei cu deficienta mintala usoara pe baza predarii-invatarii diferentiate si individualizate a programelor educative personalizate. Aceste teme sunt dezbatute pe parcursul a opt capitole: I. Teorii actuale privind deficienta mintala II. Valente educationale ale psihodiagnosticului formativ III. Teorii moderne ale invatarii IV. Strategii de activizare a potentialului de invatare la deficientii mintali V. Conceptia integrationista-incluziva VI. Cadrul general al cercetarii caracteristicilor cognitiv-intelectuale ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale integrati in scoala de masa compaarativ cu cele ale scolarilor mici cu dizabilitati cognitiv-intelectuale din scoala speciala VII. Descrierea si comentarea rezultatelor investigatiei VIII. Programul strategic de educatie integrata-incluziva in judetul Sibiu.
Azi 25,05 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Nu sunt oferte recomandate