EuroPress Psihologia puterii

Sistemul de relatii de putere prezentat in cartea de fata ne permite sa analizam si sa descriem intr-un mod mai obiectiv complex si multilateral conceptul de putere. Sunt prezentati parametrii de baza ai puterii (forta repartizarea starea etc.) legitatile sale psihologice teoriile existente privind puterea rezultatele studiilor efectuate. Cartea este adresata studentilor masteranzilor si profesorilor de psihologie filosofie si stiinte sociale din cadrul institutiilor de invatamant superior. De asemenea prezinta interes pentru politicieni si specialistii in probleme de proiectare a structurilor puterii si stabilire a relatiilor politice.
Azi 26,99 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • EuroPress Psihologia puterii

    EuroPress Psihologia puterii


    Sistemul de relatii de putere prezentat in cartea de fata ne permite sa analizam si sa descriem intr-un mod mai obiectiv complex si multilateral conceptul de putere. Sunt prezentati parametrii de baza ai puterii (forta repartizarea starea etc.) legitatile sale psihologice teoriile existente privind puterea rezultatele studiilor efectuate. Cartea este adresata studentilor masteranzilor si profesorilor de psihologie filosofie si stiinte sociale din cadrul institutiilor de invatamant superior. De asemenea prezinta interes pentru politicieni si specialistii in probleme de proiectare a structurilor puterii si stabilire a relatiilor politice. mai multe detalii aici
    în stoc
    26 ,99 LEI
  • Produse similare
  • EuroPress Psihologia influentei

    EuroPress Psihologia influentei


    Sunt intrebuintate de catre om si fata de om o cantitate uriasa de forme tipuri si mijloace diferite de influenta - convingerea constrangerea sugestia contaminarea - precum si metode si procedee tehnici si tehnologii de influenta. Fiecare din aceste influente dispunand de specificul si posibilitatile lor capata o intruchipare completa numai prin realizarea sarcinilor si conditiilor actuale ale activitatii si comunicarii in care ele se manifesta. Oportunitatea si eficienta lor depind de alegerea unei strategii tactici si instrumentari adecvate in imprejurari absolut concrete. O importanta deosebita capata cunoasterea legitatilor si stapanirea prin metode practice a organizarii influentei psihologice in acele sfere ale activitatii unde rolul conducator il joaca procesul comunicarii interumane. Acestea sunt in principal si inainte de toate diferitele domenii ale practicii psihologice manageriale pedagogice de marketing si de reclama. Tocmai influenta psihologica formeaza si caracterizeaza potentialul transformator de comunicare ca activitate a persoanei. Problemele legate de posibilitatea si tendinta de a folosi influenta psihologica pentru atingerea scopurilor lor apar la profesionistii din cele mai diferite domenii de activitate. Ele se refera in principal la necesitatea alegerii unor mijloace procedee si metode psihologice eficiente de influenta psihologica.O carte fundamentala de psihologie. Un manual inevitabil. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,99 LEI