Irecson Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei

Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei.artea se adreseaza in principal managerilor, conducatorilor de organizatii si nu in ultimul rand conducatorilor de afaceri, dar este utila tuturor.Cartea se adreseaza incepatorilor, nu expertilor in imbunatatirea continua. Se adreseaza si managerilor, care trebuie sa inteleaga despre ce este vorba, in dorinta de a fi atrasi catre aceasta cale pentru reusita.Aceasta lucrare a aparut in intentia de a prezenta si altora experienta unei organizatii care, avand cultura pentru calitate, si-a pus problema de a tine pasul cu cei mari din domeniul ei de activitate.Toate metodologiile moderne in domeniul calitatii, teoretizate, documentate si apoi aplicate pe scara larga, nu au fost concepute in laboratoare. Ele au pornit de la aplicatii practice care au beneficiat de minti novatoare, de sustinerea unor manageri deosebiti, capabili sa-si asume riscuri dedicate progresului.Cartea reflecta abordarea unor practicanti, de aceea este foarte utila celor care „lupta in linia intai”. Nu putine au fost situatiile in care proiecte frumoase pe hartie au esuat in practica. Aceasta lucrare incearca evitarea unor astfel de situatii.
Azi 4,82 LEI
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Irecson Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei

    Irecson Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei


    Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei.artea se adreseaza in principal managerilor conducatorilor de organizatii si nu in ultimul rand conducatorilor de afaceri dar este utila tuturor.Cartea se adreseaza incepatorilor nu expertilor in imbunatatirea continua. Se adreseaza si managerilor care trebuie sa inteleaga despre ce este vorba in dorinta de a fi atrasi catre aceasta cale pentru reusita.Aceasta lucrare a aparut in intentia de a prezenta si altora experienta unei organizatii care avand cultura pentru calitate si-a pus problema de a tine pasul cu cei mari din domeniul ei de activitate.Toate metodologiile moderne in domeniul calitatii teoretizate documentate si apoi aplicate pe scara larga nu au fost concepute in laboratoare. Ele au pornit de la aplicatii practice care au beneficiat de minti novatoare de sustinerea unor manageri deosebiti capabili sa-si asume riscuri dedicate progresului.Cartea reflecta abordarea unor practicanti de aceea este foarte utila celor care lupta in linia intai. Nu putine au fost situatiile in care proiecte frumoase pe hartie au esuat in practica. Aceasta lucrare incearca evitarea unor astfel de situatii. mai multe detalii aici
    în stoc
    4 ,82 LEI