Laura Ries Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Editura: BRANDBUILDERS Anul aparitiei: 2006 Nr.pagini: 208 ISBN: 973-86481-0-6 Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Laura Ries Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere. Cartea raspunde la intrebari cum ar fi: - Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)- Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)- Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)- Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)- Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)- Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?- Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donald’s, Office Depot, PlayStation, Federal Express)- Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus) Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin Cele 22 de legi imuabile ale brandingului.In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul din cei 100, cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20.   Cartile sale genereaza un enorm interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume.   Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993.Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian.   Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Lucreaza pentru cele mari companii ale lumii. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX NEWS CHANNEL, CNBC si CNN.
Azi 35,84 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat