Limbajul publicitatii

Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibilaCuprins: Ce este un mesaj publicitar? • Modalitati de atragere a atentiei • Scriitori, cititori si texte • Cum suna? • Nautic, dar placut: intertextualitatea • Variatii culturale • Trucuri ale industriei publicitatii AUTOR: Angela Goddard COLECTIE: COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate ANUL APARITIEI: 2002 NUMAR PAGINI: 192 FORMAT: 147x205
Azi 13,27 -17,69 LEI

Prețul mediu 15,48

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Polirom Limbajul publicitatii

    Polirom Limbajul publicitatii


    Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga codul jocului prezentand publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sunt construite din punct de vedere lingvistic in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atat de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvantul scris sau vorbit si imagine explorand diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sunt frecvent insotite de exemplificari practice ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? Modalitati de atragere a atentiei Scriitori cititori si texte Cum suna? Nautic dar placut: intertextualitatea Variatii culturale Trucuri ale industriei publicitatii. mai multe detalii aici
    în stoc
    13 ,27 LEI
    -12%   
  • în stoc
    17 ,69 LEI
    -16%   
Produse similare