National Geographic Telescop cu Refractie 50/600

Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter. Printre multiplele accesorii, este inclus de asemenea, un dispozitiv de ind...
Azi 263,8 -266,6 LEI

Prețul mediu 265,8

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate

National Geographic Telescop cu Refractie 50/600 -

Telescop cu Refractie 50/600 - National Geographic Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter. Printre multiplele accesorii, este inclus de asemenea, un dispozitiv de indreptare a imaginii folosind un factor de multiplicare de 1.5x . Datorita monturii azimuthal, telescopul este mai stabil si astfel este ideal pentru incepatori. Cu montura altazimuth cu miscari manuale in orizontala si verticala, libertatea de actiune este completa si nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta. Obiectivul revolutionar de 1,5x permite orientarea corecta a imaginii pentru observarea obiectelor terestre. Telescopul este dotat cu oculare Huygens. Acestea au distante focale de 20mm, 12,5 mm si de 4mm.Acesta are si lentile Barlow ce sunt folosite pentru a mari de 3 ori magnificatia initiala. Magnificatia maxima este de 675x. Un vizor special ajuta la gasirea de obiecte ceresti mai usor si cele trei tipuri diferite de oculare ofera 3 tipuri de zoom. Manevrarea telescopului este simpla: acesta isi poate schimba cu usurinta directia prin folosirea unui buton central de fixare.Oglinda diagonala de 90 de grade, de asemenea, face observatia mai confortabila. Caracteristici: Exploreaza lumea in care traiesti. Aceste sisteme optice de inalta calitate, va permit tie si familiei tale sa explorati universul in cel mai mic detaliu. Acest telescop este foarte potrivit pentru a-i introduce pe cei mici in explorarea spatiului. Vor observa usor obiectele ceresti, caci telescopul poate mari la diferite dimensiuni. Este perfect pentru incepatorul, care este in cautarea unui bun instrument pentru a explora minunile universului. In cativa pasi simpli acest telescop va fi gata pentru utilizare si veti descoperi o lume plina de stele si planete. Un vizor special ajuta la gasirea de obiecte ceresti mai usor si cele trei tipuri diferite de oculare ofera 3 tipuri de zoom. Manevrarea telescopului este simpla: acesta isi poate schimba cu usurinta directia prin folosirea unui buton central de fixare. Oglinda diagonala de 90 de grade, de asemenea, face observatia mai confortabila. Cu montura altazimuth cu miscari manuale in orizontala si verticala, libertatea de actiune este completa si nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta. Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter. Printre multiplele accesorii, este inclus de asemenea, un dispozitiv de indreptare a imaginii folosind un factor de multiplicare de 1.5x . Trepiedul stabil ce are design reglabil permite o vizualizare usoara atat pentru experti si incepatori. Specificatii: Putere de marire: 45x-675x; Diametru lentila: 50 mm; Oculare: 4mm, 12mm, 20mm;L Lentila Barlow : 3x; Distanta focala: 900 mm; Trepied. Producator: National Geographic mai multe detalii aici
    266 ,00 LEI

National Geographic Telescop cu Refractie 50/600

Telescopul 50/600 este instrumentul perfect pentru un incepator curios in astronomie. Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter. mai multe detalii aici
    266 ,00 LEI

National Geographic Telescop cu refractie 50/600

- Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter - Printre multiplele accesorii, este inclus de asemenea, un dispozitiv de indreptare a imaginii folosind un factor de multiplicare de 1.5x - Datorita monturii azimuthal, telescopul este mai stabil si astfel este ideal pentru incepatori - Cu montura altazimuth cu miscari manuale in orizontala si verticala, libertatea de actiune este completa si nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta - Obiectivul revolutionar de 1,5x permite orientarea corecta a imaginii pentru observarea obiectelor terestre- Telescopul este dotat cu oculare Huygens, acestea avand distante focale de 20mm, 12,5 mm si de 4mm- Acesta are si lentile Barlow ce sunt folosite pentru a mari de 3 ori magnificatia initiala - Magnificatia maxima este de 675 x- Un vizor special ajuta la gasirea de obiecte ceresti mai usor si cele trei tipuri diferite de oculare ofera 3 tipuri de zoom - Manevrarea telescopului este simpla: acesta isi poate schimba cu usurinta directia prin folosirea unui buton central de fixare- Oglinda diagonala de 90 de grade, de asemenea, face observatia mai confortabila- Aceste sisteme optice de inalta calitate, va permit tie si familiei tale sa explorati universul in cel mai mic detaliu- Acest telescop este foarte potrivit pentru a-i introduce pe cei mici in explorarea spatiului- Vor observa usor obiectele ceresti, caci telescopul poate mari la diferite dimensiuni- Este perfect pentru incepatorul, care este in cautarea unui bun instrument pentru a explora minunile universului- In câtiva pasi simpli acest telescop va fi gata pentru utilizare si veti descoperi o lume plina de stele si planete- Un vizor special ajuta la gasirea de obiecte ceresti mai usor si cele trei tipuri diferite de oculare ofera 3 tipuri de zoom- Manevrarea telescopului este simpla, acesta isi poate schimba cu usurinta directia prin folosirea unui buton central de fixare- Oglinda diagonala de 90 de grade face observatia mai confortabila- Cu montura altazimuth cu miscari manuale in orizontala si verticala, libertatea de actiune este completa si nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta- Filtrul lunar ce asigura reducerea luminozitatii telescopului, este esential pentru o imagine mai clara a obiectelor luminoase, cum ar fi Luna, Venus si Jupiter- Printre multiplele accesorii, este inclus de asemenea, un dispozitiv de indreptare a imaginii folosind un factor de multiplicare de 1.5x - Trepiedul stabil ce are design reglabil permite o vizualizare usoara atât pentru experti cat si pentru incepatori mai multe detalii aici
    266 ,60 LEI
  • Produse similare

National Geographic Telescop cu Refractie 50/360

Caracteristici: Exploreaza lumea in care traiesti. Aceste sisteme optice de inalta calitate, va permit tie si familiei tale sa explorati universul in cel mai mic detaliu. Acest telescop este foarte potrivit pentru a-i introduce pe cei mici ... mai multe detalii aici
    în stoc

National Geographic Telescop cu Refractie 50/360

Telescopul 50/360 este instrumentul perfect pentru un incepator curios in astronomie. mai multe detalii aici
    221 ,00 LEI

National Geographic Telescop cu Refractie 50/360

- Exploreaza lumea in care traiesti!- Aceste sisteme optice de inalta calitate va permit tie si familiei tale sa explorati universul in cel mai mic detaliu- Acest telescop este foarte potrivit pentru a-i introduce pe cei mici in explorarea spatiului- Telescop ultra-compact pentru calatorii cu un sistem optic de refractie, in care lumina care vine din spatiu este colectata prin lentilele tratate cu strat anti-reflexie- Telescopul 50/360 si trepiedul din aluminiu pliabil pot fi usor stocate intr-o punga mica sau rucsac (nu este inclusa)- Dimensiunile sale il fac partenerul perfect pentru serile instelate, nu numai acasa, ci si atunci cand calatoriti- Oglinda diagonala cu care este dotat produsul inseamna ca observatia este mult mai usoara si confortabila- Montura altazimuth permite realizarea unor miscari orizontale si verticale, libertatea de miscare fiind completa- Produsul nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta- Produsul ideal pentru copii si pentru cei care abordeaza pentru prima data astronomia si sunt in cautarea unui produs cu un raport ideal intre calitate si pret- Specificatii tehnice: - Putere de marire: 18x-60x- Diametru lentila: 50 mm- Oculare: 6mm, 20mm- Distanta focala: 360 mm- Trepied - Acest produs este recomandat pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 7-12 ani mai multe detalii aici
    224 ,90 LEI

National Geographic Telescop cu Refractie 50/360 - National Geografic

în stoc

National Geographic Telescop cu Refractie 50/360 -

Telescop cu Refractie 50/360 - National Geographic Caracteristici: Exploreaza lumea in care traiesti. Aceste sisteme optice de inalta calitate, va permit tie si familiei tale sa explorati universul in cel mai mic detaliu. Acest telescop este foarte potrivit pentru a-i introduce pe cei mici in explorarea spatiului. Telescop ultra-compact pentru calatorii cu un sistem optic de refractie, in care lumina care vine din spatiu este colectata prin lentilele tratate cu strat anti-reflexie. Telescopul 50/360 si trepiedul din aluminiu pliabil pot fi usor stocate intr-o punga mica sau rucsac (nu este inclusa). Dimensiunile sale il fac partenerul perfect pentru serile instelate, nu numai acasa, ci si atunci cand calatoriti. Oglinda diagonala cu care este dotat produsul inseamna ca observatia este mult mai usoara si confortabila. Montura altazimuth permite realizarea unor miscari orizontale si verticale, libertatea de miscare fiind completa. Nu necesita aliniere la Polul Nord ceresc, o operatie care necesita experienta. Ideal pentru copii si pentru cei care abordeaza pentru prima data astronomia si sunt in cautarea unui produs cu un raport ideal intre calitate si pret. Specificatii: Putere de marire: 18x-60x; Diametru lentila: 50 mm; Oculare: 6mm, 20mm; Distanta focala: 360 mm; Trepied. Producator: National Geographic mai multe detalii aici