Paralela 45 Pragmatica predarii. Activitatea profesorului intre rutina si creativitate

Am pledat pentru adoptarea unui stil didactic ce nu lasa loc de manifestare dogmatismului si autoritarismului profesorului la clasa comportamente care conduc la rigiditate stereotipie uniformizare si in final la ineficienta in activitatile desfasurate. Pornind de aici demersul se axeaza pe prezentarea principalelor metode posibil de utilizat in instruirea si educarea elevilor metode cu ajutorul carora sunt puse in valoare valentele formativ-informative ale continuturilor teoretice vehiculate. [...] Sunt abordate de asemenea procedeele logice si retorice pe care cadrul didactic le foloseste in constructia discursului sau pentru a clarifica accesibiliza justifica intemeia ideile opiniile normele de actiune sau deciziile comunicate partenerilor sai de activitate. [...] Prin discursul didactic practicat profesorul nu-si propune doar sa transmita pur si simplu idei ci si sa argumenteze in favoarea lor pentru a-i determina pe elevi sa le accepte pentru a-i influenta in sensul determinarii unor schimbari de natura cognitiva afectiva si comportamentala. Pentru a-si atinge scopul el face apel la mijloace logice si retorice cu ajutorul carora pot fi modificate opiniile convingerile sentimentele atitudinile elevilor atragandu-i de partea unor idei decizii reguli de actiune sau dimpotriva indepartandu-i de altele. - Ion Albulescu
Azi 20,00 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Paralela 45 Pragmatica predarii. Activitatea profesorului intre rutina si creativitate

    Paralela 45 Pragmatica predarii. Activitatea profesorului intre rutina si creativitate


    Am pledat pentru adoptarea unui stil didactic ce nu lasa loc de manifestare dogmatismului si autoritarismului profesorului la clasa comportamente care conduc la rigiditate stereotipie uniformizare si in final la ineficienta in activitatile desfasurate. Pornind de aici demersul se axeaza pe prezentarea principalelor metode posibil de utilizat in instruirea si educarea elevilor metode cu ajutorul carora sunt puse in valoare valentele formativ-informative ale continuturilor teoretice vehiculate. [...] Sunt abordate de asemenea procedeele logice si retorice pe care cadrul didactic le foloseste in constructia discursului sau pentru a clarifica accesibiliza justifica intemeia ideile opiniile normele de actiune sau deciziile comunicate partenerilor sai de activitate. [...] Prin discursul didactic practicat profesorul nu-si propune doar sa transmita pur si simplu idei ci si sa argumenteze in favoarea lor pentru a-i determina pe elevi sa le accepte pentru a-i influenta in sensul determinarii unor schimbari de natura cognitiva afectiva si comportamentala. Pentru a-si atinge scopul el face apel la mijloace logice si retorice cu ajutorul carora pot fi modificate opiniile convingerile sentimentele atitudinile elevilor atragandu-i de partea unor idei decizii reguli de actiune sau dimpotriva indepartandu-i de altele. - Ion Albulescu mai multe detalii aici
    în stoc
    20 ,00 LEI