Philobia Cronici din San Francisco

In anii 70 Mary Ann Singleton provinciala naiva din Ohio ajunge la San Francisco unde trebuie sa renunte rapid la provincialism si la reflexele educatiei puritane. Inchiriaza o camera in Barbary Lane la numarul 28 intr-un complex detinut de o proprietara excentrica - de fapt un transsexual - pasionata de marijuana. Mary Ann se imprieteneste cu toti ceilalti locatari: Mona - hipiota bisexuala Brian - un heterosexual fustangiu Norman - sinistrul locuitor al mansardei complexului si cu Michael un homosexual aratos cunoscut prietenilor drept Mouse (de la Mickey Mouse). Apar pe parcurs si alti prieteni care o insotesc pe Mary Ann in aventurile sale din San Francisco: un businessman arogant pretentios si misogin un sexagenar alcoolic un fotomodel alb care isi schimba culoarea pielii in negru pentru pentru a avea mai mult succes etc. Autorul stie sa aduca in scena lovituri de teatru sa provoace neintelegeri revelatii senzationale si suspans. Cititorul este plimbat dintr-o lume in alta cu aparenta frivolitate dar in spatele acestei lejeritati se ascunde efervescenta Americii cu bunele si relele ei.
Azi 19,89 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Philobia Cronici din San Francisco

Philobia Cronici din San Francisco

In anii 70 Mary Ann Singleton provinciala naiva din Ohio ajunge la San Francisco unde trebuie sa renunte rapid la provincialism si la reflexele educatiei puritane. Inchiriaza o camera in Barbary Lane la numarul 28 intr-un complex detinut de o proprietara excentrica - de fapt un transsexual - pasionata de marijuana. Mary Ann se imprieteneste cu toti ceilalti locatari: Mona - hipiota bisexuala Brian - un heterosexual fustangiu Norman - sinistrul locuitor al mansardei complexului si cu Michael un homosexual aratos cunoscut prietenilor drept Mouse (de la Mickey Mouse). Apar pe parcurs si alti prieteni care o insotesc pe Mary Ann in aventurile sale din San Francisco: un businessman arogant pretentios si misogin un sexagenar alcoolic un fotomodel alb care isi schimba culoarea pielii in negru pentru pentru a avea mai mult succes etc. Autorul stie sa aduca in scena lovituri de teatru sa provoace neintelegeri revelatii senzationale si suspans. Cititorul este plimbat dintr-o lume in alta cu aparenta frivolitate dar in spatele acestei lejeritati se ascunde efervescenta Americii cu bunele si relele ei. mai multe detalii aici
    în stoc
    19 ,89 LEI