Polirom Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste

Cercetarile recente din domeniul stiintelor cognitive in special din psihologia cognitiva creeaza premisele unor restructurari semnificative ale conceptiilor pedagogice privind modul in care se produce invatarea. Lucrarea ofera o analiza din perspectiva cognitivista a didacticii generale abordand teoriile invatarii vehiculate de literatura psihologica si pedagogica. Prezentarea acestora in maniera istorica si comparativa sintetizarea paradigmelor educative pe care le genereaza contribuie la conturarea cadrului de dezvoltare teoretica a noii didactici de factura cognitivista. Profesorii vor gasi in volum indrumari atat de ordin stiintific vizand cu precadere teoriile invatarii cat si de ordin metodic.Cuprins: Teoriile invatarii si incidenta lor asupra restructurarii didacticii Orientarile majore in psihologia invatarii si in educatie in secolul XX: behaviorismul constructivismul socioconstructivismul si teoriile cognitiviste Modificabilitatea inteligentei si procesualitatea educatiei Controverse asupra ideii de modificare a inteligentei Teorii psihologice partizane ale modificabilitatii inteligentei Modificabilitatea inteligentei si educatia cognitiva Finalitatile educatiei in viziunea psihologiei cognitive Continutul invatamantului in viziune cognitivista Metodologia instruirii in perspectiva cognitivista Principiile didactice - o analiza cognitivista Regandirea strategiilor de evaluare sub influenta achizitiilor psihologiei cognitive.
Azi 7,70 -9,13 LEI

Prețul mediu 8,42

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Florin Frumos Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste -

    Florin Frumos Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste -


    Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste - Florin Frumos mai multe detalii aici
    în stoc
    7 ,70 LEI
    -16%   
  • Polirom Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste

    Polirom Didactica. Fundamente si dezvoltari cognitiviste


    Cercetarile recente din domeniul stiintelor cognitive in special din psihologia cognitiva creeaza premisele unor restructurari semnificative ale conceptiilor pedagogice privind modul in care se produce invatarea. Lucrarea ofera o analiza din perspectiva cognitivista a didacticii generale abordand teoriile invatarii vehiculate de literatura psihologica si pedagogica. Prezentarea acestora in maniera istorica si comparativa sintetizarea paradigmelor educative pe care le genereaza contribuie la conturarea cadrului de dezvoltare teoretica a noii didactici de factura cognitivista. Profesorii vor gasi in volum indrumari atat de ordin stiintific vizand cu precadere teoriile invatarii cat si de ordin metodic.Cuprins: Teoriile invatarii si incidenta lor asupra restructurarii didacticii Orientarile majore in psihologia invatarii si in educatie in secolul XX: behaviorismul constructivismul socioconstructivismul si teoriile cognitiviste Modificabilitatea inteligentei si procesualitatea educatiei Controverse asupra ideii de modificare a inteligentei Teorii psihologice partizane ale modificabilitatii inteligentei Modificabilitatea inteligentei si educatia cognitiva Finalitatile educatiei in viziunea psihologiei cognitive Continutul invatamantului in viziune cognitivista Metodologia instruirii in perspectiva cognitivista Principiile didactice - o analiza cognitivista Regandirea strategiilor de evaluare sub influenta achizitiilor psihologiei cognitive. mai multe detalii aici
    în stoc
    9 ,13 LEI