Polirom Economia mass-media

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Vo
Azi 19,04 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Economia mass-media

    Polirom Economia mass-media


    O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decat unul central de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce in unele tari publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute atat romanesti (Realitatea-Catavencu Media Pro) cat si straine (Time Warner NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism jurnalistilor managerilor institutiilor de media proprietarilor si legislatorilor. Din cuprins: Industriile culturale Logici de productie si modele de afaceri Politicile media si interesul public Politica editoriala si crearea de valoare Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic Glosar de media planning si de cercetare a audientei. mai multe detalii aici
    în stoc
    19 ,04 LEI
    -12%