Polirom Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Cartea a aparut la editura Polirom in colectia PLURAL. Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice iar spiritul consumerist s-a infiltrat pana si in raporturile individului cu familia si religia cu politica si sindicalismul cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza cea a hiperconsumului. Totul devine marfa motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor iar consumul e unul emotional subiectiv axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi distantandu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infrangere a gandirii ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricand nevoit sa-si caute propriile repere. Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum Productie si marketing de masa O tripla inventie: marca fabricii ambalajul si publicitatea Marile magazine Dincolo de standing: consumul emotional Consum timp si joc Inflatia de nou Consumator profesionist si consumator anarhic Superman: obsesia performantei placerile simturilor Viata profesionala viata privata Intelepciunea sau ultima iluzie.
Azi 25,25 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

    Polirom Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum


    Cartea a aparut la editura Polirom in colectia PLURAL. Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice iar spiritul consumerist s-a infiltrat pana si in raporturile individului cu familia si religia cu politica si sindicalismul cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza cea a hiperconsumului. Totul devine marfa motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor iar consumul e unul emotional subiectiv axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi distantandu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infrangere a gandirii ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricand nevoit sa-si caute propriile repere. Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum Productie si marketing de masa O tripla inventie: marca fabricii ambalajul si publicitatea Marile magazine Dincolo de standing: consumul emotional Consum timp si joc Inflatia de nou Consumator profesionist si consumator anarhic Superman: obsesia performantei placerile simturilor Viata profesionala viata privata Intelepciunea sau ultima iluzie. mai multe detalii aici
    în stoc
    25 ,25 LEI
    -25%