Polirom Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii ajungand sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala. Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata sustinuta cu numeroase argumente a informatiei-comunicare concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare identificarea logicilor sociale ale comunicarii o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului. Cuprins: Dinamica ambigua a comunicarii Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata? Industriile culturale si revolutia informationala O metoda euristica: logica sociala a comunicarii Fundamentele modelelor de actiune comunicationala Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii.
Azi 10,44 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

    Polirom Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale


    Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii ajungand sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala. Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata sustinuta cu numeroase argumente a informatiei-comunicare concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare identificarea logicilor sociale ale comunicarii o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului. Cuprins: Dinamica ambigua a comunicarii Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata? Industriile culturale si revolutia informationala O metoda euristica: logica sociala a comunicarii Fundamentele modelelor de actiune comunicationala Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii. mai multe detalii aici
    în stoc
    10 ,44 LEI