Polirom Noul branding: cum să construieşti capitalul unei mărci

Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu   Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.Cuprins: Modelul brandingului conectiv • Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? • Noi strategii de abordare a fortelor pietei • Model pentru construirea brandurilor conective • Managementul brandului • Factorii esentiali ai succesului • Aplicatii practice – implicarea partenerilor • Conceperea strategiei de brand • Construirea echipei • Imbunatatirea experientei de brand
Azi 17,31 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Noul branding. Cum sa construiesti capitalul unei marci

    Polirom Noul branding. Cum sa construiesti capitalul unei marci


    Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului volumul propune un nou tip de branding ce integreaza mai multe modele si strategii deplasand accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv factorii esentiali in construirea unei marci de succes sunt comunicarea dintre angajati investitori si distribuitori implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate care ar trebui sa garanteze beneficii atat pentru companie cat si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre - BMW Google Orange Deutsche Bank Siemens - fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea. Cuprins: Modelul brandingului conectiv Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu ? Noi strategii de abordare a fortelor pietei Model pentru construirea brandurilor conective Managementul brandului Factorii esentiali ai succesului Aplicatii practice - implicarea partenerilor Conceperea strategiei de brand Construirea echipei Imbunatatirea experientei de brand. mai multe detalii aici
    în stoc
    17 ,31 LEI
    -12%