Polirom Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare • Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa • Rolul perceptiei in comunicare • Masurarea lizibilitatii • Abordarea socio-psihologica • Teoriile persuasiunii • Grupurile si comunicarea • Mass media si comunicarea interpersonala • Ipoteza decalajului cunoasterii • Efectele comunicarii de masa • Utilizarile mass media • Mass media in societatea moderna
Azi 17,07 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

    Polirom Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa


    Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat prin numeroase exemple si teme de discutie volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa. Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa Rolul perceptiei in comunicare Masurarea lizibilitatii Abordarea socio-psihologica Teoriile persuasiunii Grupurile si comunicarea Mass media si comunicarea interpersonala Ipoteza decalajului cunoasterii Efectele comunicarii de masa Utilizarile mass media Mass media in societatea moderna. mai multe detalii aici
    în stoc
    17 ,07 LEI