Polirom Presa scrisa. O introducere critica

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice politice si istorice - Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele stirii interviul reportajul redactarea si revizuirea articolelor designul paginii de ziar sau revista titlurile presa online blogging-ul. Nu sunt neglijate problemele de etica profesionala de legislatie si drepturi de autor ilustrate cu exemple din presa britanica si internationala. Realizat de jurnalisti cu experienta si profesori de la universitati prestigioase acest ghid practic este o lectura utila pentru studentii de la jurnalism dar si pentru profesionistii din domeniu. Cuprins: Industria tiparului - trecut prezent si viitor Sursele si documentarea Tehnici de interviu Teoria si practica Rolul editorilor de stiri Reguli simple de redactare a stirilor Subiecte de reportaj Elemente de stil Problemele redactarii unui reportaj Nota personala Arta de a scrie recenzii Designul in presa scrisa Jurnalismul online O perspectiva critica asupra dilemelor etice Legea si jurnalistii Drepturile de autor si jurnalistii Stiri despre politicile locale si nationale.
Azi 12,99 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Presa scrisa. O introducere critica

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice politice si istorice - Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele stirii interviul reportajul redactarea si revizuirea articolelor designul paginii de ziar sau revista titlurile presa online blogging-ul. Nu sunt neglijate problemele de etica profesionala de legislatie si drepturi de autor ilustrate cu exemple din presa britanica si internationala. Realizat de jurnalisti cu experienta si profesori de la universitati prestigioase acest ghid practic este o lectura utila pentru studentii de la jurnalism dar si pentru profesionistii din domeniu. Cuprins: Industria tiparului - trecut prezent si viitor Sursele si documentarea Tehnici de interviu Teoria si practica Rolul editorilor de stiri Reguli simple de redactare a stirilor Subiecte de reportaj Elemente de stil Problemele redactarii unui reportaj Nota personala Arta de a scrie recenzii Designul in presa scrisa Jurnalismul online O perspectiva critica asupra dilemelor etice Legea si jurnalistii Drepturile de autor si jurnalistii Stiri despre politicile locale si nationale. mai multe detalii aici
    în stoc
    12 ,99 LEI