Polirom Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

Intr-o societate in plina schimbare publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel publicitatea online organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate - cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service - rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sunt interesati de fenomenul publicitar. Cuprins: Agentia de publicitate Publicitatea si marketingul Imaginea in publicitate Planificarea si strategia in publicitate Elementele specifice creatiei publicitare Marketingul experimental Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii Elemente de comunicare interculturala in publicitate.
Azi 21,64 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media

    Polirom Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media


    Intr-o societate in plina schimbare publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel publicitatea online organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate - cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service - rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sunt interesati de fenomenul publicitar. Cuprins: Agentia de publicitate Publicitatea si marketingul Imaginea in publicitate Planificarea si strategia in publicitate Elementele specifice creatiei publicitare Marketingul experimental Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii Elemente de comunicare interculturala in publicitate. mai multe detalii aici
    în stoc
    21 ,64 LEI
    -6%