Polirom Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)

Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri materiale (e-mailuri scrisori buletine informative) si nise media (brosuri reviste rapoarte anuale) fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe langa principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase trucuri pentru compunerea unui text de relatii publice perfect. Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte Persuasiunea Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut Comunicatele de presa Stiri difuzate la radio si televiziune Scrierea mesajelor publicitare Textul publicitar pentru paginile Web Mesajul publicitar pentru stimularea vanzarilor Buletinele informative Brosurile Revistele Comunicarea in situatie de criza.
Azi 31,96 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)

    Polirom Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)


    Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri materiale (e-mailuri scrisori buletine informative) si nise media (brosuri reviste rapoarte anuale) fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe langa principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase trucuri pentru compunerea unui text de relatii publice perfect. Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte Persuasiunea Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut Comunicatele de presa Stiri difuzate la radio si televiziune Scrierea mesajelor publicitare Textul publicitar pentru paginile Web Mesajul publicitar pentru stimularea vanzarilor Buletinele informative Brosurile Revistele Comunicarea in situatie de criza. mai multe detalii aici
    în stoc
    31 ,96 LEI
    -20%