Polirom Redactarea materialelor pentru televiziune radio si noile media

Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile tehnicile si abordarile recomandate in redactarea materialelor pentru televiziune radio si Internet. Robert L. Hilliard prezinta numeroase exemple care acopera formate diferite - interviuri emisiuni sportive reclame scenarii de film stiri documentare reality-show-uri talk-show-uri programe muzicale telenovele - si aduce argumente legate de cererile pietei in sprijinul recomandarilor sale referitoare la alegerea unui anumit stil si continut. Un excelent manual introductiv pentru viitorii profesionisti dar si un ghid practic care propune diferite modalitati de combinare a elementelor vizuale si auditive necesare pentru crearea unor materiale de calitate. Din cuprins: Mass-media Elementele fundamentale ale productiei Formatul si stilul Reclamele si anunturile Actualitatile si stirile sportive Reportajele documentarele si reality-show-urile Interviurile si talk-show-urile Muzica varieteul si comedia Programele pentru companii emisiunile educative si emisiunile pentru copii Productiile dramatice.
Azi 28,86 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Redactarea materialelor pentru televiziune radio si noile media

    Polirom Redactarea materialelor pentru televiziune radio si noile media


    Rezultat al indelungatei experiente in domeniu a autorului volumul ofera informatii detaliate si actualizate cu privire la principiile tehnicile si abordarile recomandate in redactarea materialelor pentru televiziune radio si Internet. Robert L. Hilliard prezinta numeroase exemple care acopera formate diferite - interviuri emisiuni sportive reclame scenarii de film stiri documentare reality-show-uri talk-show-uri programe muzicale telenovele - si aduce argumente legate de cererile pietei in sprijinul recomandarilor sale referitoare la alegerea unui anumit stil si continut. Un excelent manual introductiv pentru viitorii profesionisti dar si un ghid practic care propune diferite modalitati de combinare a elementelor vizuale si auditive necesare pentru crearea unor materiale de calitate. Din cuprins: Mass-media Elementele fundamentale ale productiei Formatul si stilul Reclamele si anunturile Actualitatile si stirile sportive Reportajele documentarele si reality-show-urile Interviurile si talk-show-urile Muzica varieteul si comedia Programele pentru companii emisiunile educative si emisiunile pentru copii Productiile dramatice. mai multe detalii aici
    în stoc
    28 ,86 LEI
    -25%