Polirom Strategii de relatii publice

Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice. In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata ale carei rezultate sunt analizate plecand de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste Bunuri tangibile si intangibile Managementul reputatiei Imaginea si brandingul Identitatea corporatista Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori Clientul nostru stapanul nostru: promovarea vanzarile si marketingul Marketing versus productie Gandeste global actioneaza local PR versus propaganda.
Azi 7,70 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat