Polirom Tehnici de analiza in managementul strategic

In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.Cuprins: Analiza costurilor de interes strategic • Analiza obiectivelor • Benchmarking - analiza comparativa • Auditarea responsabilitatii sociale a corporatiei • Analiza segmentarii strategice a afacerii • Analiza segmentarii strategice externe • Analiza resurselor interne • Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca • Covalact: „Calea Lactee” a integrarii europene • Antibiotice: A+, Majuscula romaneasca in industria farmaceutica • United vision: Afacerea bazata pe viziune • Forex: O firma de „esenta tare” AUTOR: Bogdan Bacanu COLECTIE: COLLEGIUM.Stiinte economice ANUL APARITIEI: 2007 NUMAR PAGINI: 320 FORMAT: 160x235
Azi 9,81 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Tehnici de analiza in managementul strategic

    Polirom Tehnici de analiza in managementul strategic


    In prima parte dedicata conceptelor sunt analizate cateva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze printr-o reflectie sistematica cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante produse si mai ales prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sunt precedate de o scurta privire retrospectiva despre cum s-au facut care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara in ceea ce priveste cercetarea de management.Cuprins: Analiza costurilor de interes strategic Analiza obiectivelor Benchmarking - analiza comparativa Auditarea responsabilitatii sociale a corporatiei Analiza segmentarii strategice a afacerii Analiza segmentarii strategice externe Analiza resurselor interne Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca Covalact: Calea Lactee a integrarii europene Antibiotice: A+ Majuscula romaneasca in industria farmaceutica United vision: Afacerea bazata pe viziune Forex: O firma de esenta tare. mai multe detalii aici
    în stoc
    9 ,81 LEI