Polirom Tehnici de comunicare in social media

Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online de interactiune sociala si de propagare partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte fotografii elemente audio si video intr-o maniera cu o viteza si cu rezultate nemaintalnite pana acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori de la persoanele care doresc sa-si faca un blog un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare relatii publice si jurnalism bloggeri jurnalisti toti cei interesati de comunicarea online) pana la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii comert productie firme de relatii publice si de consultanta politica).
Azi 14,42 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Polirom Tehnici de comunicare in social media

    Polirom Tehnici de comunicare in social media


    Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online de interactiune sociala si de propagare partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte fotografii elemente audio si video intr-o maniera cu o viteza si cu rezultate nemaintalnite pana acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori de la persoanele care doresc sa-si faca un blog un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare relatii publice si jurnalism bloggeri jurnalisti toti cei interesati de comunicarea online) pana la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii comert productie firme de relatii publice si de consultanta politica). mai multe detalii aici
    în stoc
    14 ,42 LEI
    -12%