Publica Branduri senzoriale - Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi

Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom constand in sase pasi al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI. Studiul centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume a fost realizat in exclusivitate pentru aceasta carte de catre Millward Brown unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial. Pe baza a nenumarate exemple avand ca obiect atat crearea unui produs cat si experienta de vanzare Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz. Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75% din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim iar autorul ne explica modul in care putem exploata aceste rezultate.
Azi 47,20 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Publica Branduri senzoriale - Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi

    Publica Branduri senzoriale - Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi


    Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom constand in sase pasi al carui scop il reprezinta adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigentele secolului XXI. Studiul centrat pe mai mult de douasprezece tari din intreaga lume a fost realizat in exclusivitate pentru aceasta carte de catre Millward Brown unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial. Pe baza a nenumarate exemple avand ca obiect atat crearea unui produs cat si experienta de vanzare Lindstrom ne arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile depasind paradigma conventionala stabilita de vaz si auz. Cercetarile demonstreaza ca nu mai putin de 75% din emotiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim iar autorul ne explica modul in care putem exploata aceste rezultate. mai multe detalii aici
    în stoc
    47 ,20 LEI