Publica Marketing 3.0

In ultimii saizeci de ani marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0 etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea saracia grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii ci sa si participe alaturi de restul partenerilor (distribuitori cumparatori coactionari) la schimbarea in bine a lumii. Marketing 3.0este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse servicii si culturi organizationale care sa inspire sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta.
Azi 37,76 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Publica Marketing 3.0

    Publica Marketing 3.0


    In ultimii saizeci de ani marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria de preocupare de la produse la consumatori si apoi la probleme ale intregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0 etapa in care companiile au o orientare umanocentrica si echilibreaza profitabilitatea si responsabilitatea corporatista. Bunastarea saracia grija fata de mediu tin de abordarea umanocentrica adusa de noul tip de marketing care nu-si propune doar sa vanda niste produse sau servicii ci sa si participe alaturi de restul partenerilor (distribuitori cumparatori coactionari) la schimbarea in bine a lumii. Marketing 3.0este o carte din avangarda acestui domeniu care explica de ce viitorul marketingului tine de crearea unor produse servicii si culturi organizationale care sa inspire sa includa si sa reflecte valorile clientului-tinta. mai multe detalii aici
    în stoc
    37 ,76 LEI
    -20%   
  • Produse similare
  • Publica Noile reguli de marketing si PR

    Publica Noile reguli de marketing si PR


    Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti. Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor stabilind o legatura directa si mult mai onesta cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri. Noile reguli de marketing si PR arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul il ofera companiilor mici organizatiilor nonprofit antreprenorilor organizatiilor politice consultantilor trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gandite care nu presupun bugete uriase se poate ajunge la o nisa de cumparatori pana acum neglijata. mai multe detalii aici
    în stoc
    42 ,38 LEI
    -20%   
Produse similare