Publica Orice reclamatie este un cadou

InOrice reclamatie este un cadougasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei. De regula relatia companie-client este vazuta unilateral iar noutatea cartii lui Barlow si Moller consta in prezentarea ambelor instante din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.
Azi 41,99 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Publica Orice reclamatie este un cadou

    Publica Orice reclamatie este un cadou


    InOrice reclamatie este un cadougasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri. O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei. De regula relatia companie-client este vazuta unilateral iar noutatea cartii lui Barlow si Moller consta in prezentarea ambelor instante din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate. mai multe detalii aici
    în stoc
    41 ,99 LEI
    -11%