Publica Un fiu al publicitatii

Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, „comunicăm numai prin injecţii de imaginar“. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: „defrişează fantasmele oamenilor“, ne proiectează într-o „vârstă a visului“, pregateşte „noul opium al popoarelor“... Trebuie să ne întoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne convingă, Jacques Séguéla îşi reaminteşte discuţii cu preşedinţi de state, cu directori de companii, cu tovarăşi din copilărie. Mai mult, detaliază efervescent principiile altor teritorii ale spiritualităţii moderne decât publicitatea. Căci, dacă „lumea în care ştirea senzaţională e mai importantă decât viaţa unui om care şi-a pierdut capul“, salvarea nu poate veni decât de la miracol, miracolul comunicării. Jacques Séguéla (n. 1934) a făcut studii de Farmacie; a abandonat o carieră în domeniu devenind reporter la France Soir, apoi redactor-şef la Paris Match. A intrat în publicitate în 1970, când a creat o agenţie de publicitate (RSCG) împreună cu Bernard Roux, Alain Cayzac şi Jean-Michel Goudard. A creat şi condus campanii celebre pentru Citroen, Carte Noire, Carrefour. E faimos şi pentru campaniile prezidenţiale ale lui Francois Mitterand (La force tranquille, Génération Mitterand). Jacques Séguéla stă la originea întâlnirii între Nicolas Sarkozy şi Carla Bruni.
Azi 24,66 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Publica Un fiu al publicitatii

    Publica Un fiu al publicitatii


    Daca este sa-l credem pe Jacques Seguela comunicam numai prin injectii de imaginar. Intr-o asemenea stare de lucruri publicitatea are o pozitie privilegiata: defriseaza fantasmele oamenilor ne proiecteaza intr-o varsta a visului pregateste noul opium al popoarelor. Trebuie sa ne intoarcem la copilarie sa ne rafinam instrumentele de cautare a fericirii. Ca sa ne convinga Jacques Seguela isi reaminteste discutii cu presedinti de state cu directori de companii cu tovarasi din copilarie. Mai mult detaliaza efervescent principiile altor teritorii ale spiritualitatii moderne decat publicitatea. Caci daca lumea in care stirea senzationala e mai importanta decat viata unui om care si-a pierdut capul salvarea nu poate veni decat de la miracol miracolul comunicarii. mai multe detalii aici
    în stoc
    24 ,66 LEI