Publica Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

Marketing de pia. Sampling pe baz de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard în publicitatea de astzi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum conine cele dou cri de referin. Publ
Azi 22,35 -24,66 LEI

Prețul mediu 23,51

Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Publica Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

    Publica Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica


    Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu Claude Hopkins si-a scris autobiografia Viata mea in publicitate. Citind aceste doua capodopere veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in urma cu mai bine de 70 de ani. mai multe detalii aici
    în stoc
    22 ,35 LEI
  • Publica Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

    Publica Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica


    Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu Claude Hopkins si-a scris autobiografia Viata mea in publicitate. Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica raman doua ghiduri esentiale si vitale atat pentru generatiile de azi cat si pentru cele viitoare de profesionisti in publicitate. Citind aceste doua capodopere veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in realitate in urma cu mai bine de 70 de ani. mai multe detalii aici
    în stoc
    24 ,66 LEI