Rachel Kranton,George Akerlof Economia identitatii - George A. Akerlof, Rachel E. Kranton

Economia identității este cea mai recentă carte din Co-lectia de economie, un proiect al editurii Publica, susţinut de Erste Asset Management - o selecţie de cărţi “clasice” despre principiile de funcţionare a economiei. În anul 1995, Rachel Kranton îi scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel, George Akerlof, insistând că ultimul său studiu de economie era eronat. Identitatea, susținea ea, era elementul lipsă, cel care avea să contribuie la explicarea motivului pentru care oamenii - confruntați cu aceleași circumstanțe economice - fac alegeri diferite. Acest moment a constituit începutul unei colaborări de paisprezece ani, finalizată odată cu publicarea cărții Economia identității. Această lucrare umple un vid esențial în științele sociale, introducând în economie conceptele de identitate și normă. Opiniile oamenilor în legătură cu ceea ce e permis și ce nu, ca și pentru cine, sunt vitale în raport cu efortul depus în muncă - cât de mult muncesc, cum învață, cum își cheltuiesc banii și cum îi economisesc. Prin urmare, e posibil ca identitatea oamenilor - percepția lor asupra sinelui și asupra a ceea ce aleg să fie - să constituie cel mai important factor care le afectează viețile din punct de vedere economic. Mai mult decât atât, limitele trasate de societate asupra identității pot fi elementele care determină bunăstarea economică. ”Discursul economic obișnuit, orientat spre piețe și impozite, ne face adesea să uităm de forțele care ne schimbă cu adevărat și în mod semnificativ viețile. Odată cu Economia identității, ne așezăm pe veranda economică, alături de Rachel Kranton și George Akerlof, examinând ceea ce ne preocupă cel mai mult - propria noastră identitate.” Dan Ariely, autorul cărților Irațional în mod previzibil (Publica 2010) și Iraționalitatea benefică (Publica 2011) ”Această carte uimitoare ne arată cât de multe putem învăța atunci când adăugăm instrumentele economiei la celelalte resurse intelectuale pe care le avem astăzi la dispoziție, în momentul în care ne gândim la forța identității. George Akerlof și Rachel Kranton redau ... An aparitie: 2011 Autor: George Akerlof, Rachel Kranton Categoria: Dezvoltare Profesionala Editia: I Editura: PUBLICA Format: 14,5 x 20,5 cm Nr. pagini: 224 Traducator: Mihaela Sofonea ISBN: 978-973-1931-83-8
Azi 45,47 -56,84 LEI

Prețul mediu 51,16

Cere părerea prietenilor tăi:
Magazine recomandate
  • Publica Economia identitatii

    Publica Economia identitatii


    In anul 1995 Rachel Kranton ii scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel George Akerlof insistand ca ultimul sau studiu de economie era eronat. Identitatea sustinea ea era elementul lipsa cel care avea sa contribuie la explicarea motivului pentru care oamenii - confruntati cu aceleasi circumstante economice - fac alegeri diferite. Acest moment a constituit inceputul unei colaborari de paisprezece ani finalizata odata cu publicarea cartii Economia identitatii. Aceasta lucrare umple un vid esential in stiintele sociale introducand in economie conceptele de identitate si norma. Opiniile oamenilor in legatura cu ceea ce e permis si ce nu ca si pentru cine sunt vitale in raport cu efortul depus in munca - cat de mult muncesc cum invata cum isi cheltuiesc banii si cum ii economisesc. Prin urmare e posibil ca identitatea oamenilor - perceptia lor asupra sinelui si asupra a ceea ce aleg sa fie - sa constituie cel mai important factor care le afecteaza vietile din punct de vedere economic. Mai mult decat atat limitele trasate de societate asupra identitatii pot fi elementele care determina bunastarea economica. mai multe detalii aici
    în stoc
    45 ,47 LEI