Trei Noapte buna insomnie! Un program fara medicamente dezvoltat la Facultatea de Medicina Harvard

Doar cine a avut experienta neputintei de a dormi stie cat de mare este suferinta pe care o produce si efectele pe care le are asupra intregii sale vieti. Astazi jumatate dintre adulti au probleme legate de somn iar 30 de milioane sunt afectati de insomnie cronica. in conditiile in care insomniacii au de ales doar intre somnifere si a trai tot restul vietii cu aceasta problema Gregg D. Jacobs propune un eficient program fara medicamente care consta in tehnici de relaxare si reducere a stresului.Toti cei care l-au folosit au declarat ca somnul li s-a imbunatatit iar 90% au renuntat partial sau total la medicamente. Gregg D. Jacobs este profesor de psihiatrie la Harvard Medical School si specialist in tulburarile somnului. Cuprins: Cuvant inainte Introducere. Invinge insomnia si schimba-ti viata Partea I - InceputulCapitolul 1. Poti spune noapte buna insomniei Capitolul 2. Cateva elemente fundamentale despre somn si insomnie Capitolul 3. Renuntarea la somnifere Capitolul 4. Propria evaluare a insomniei Partea a II-a - Schimbarea gandurilor si comportamentelor referitoare la somnCapitolul 5. Schimbarea gandurilor referitoare la somn Capitolul 6. Crearea obiceiurilor care incurajeaza somnul Capitolul 7. Stil de viata si factori de mediu care influenteaza somnul Partea a III-a - Managementul insomniei prin managementul stresuluiCapitolul 8. RelaxareaCapitolul 9. invata sa alungi stresul cu puterea ganduluiCapitolul 10. Dezvoltarea de atitudini si convingeri de reducere a stresului si de intensificare a somnuluiAnexa A: Managementul serviciului in schimburiAnexa B: Managementul schimbarii de fus orarAnexa C: Somnul bebelusilor si al copiilorAnexa D: Scenarii suplimentare de relaxare Bibliografie si lecturi recomandateMultumiri
Azi 19,07 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Trei Noapte buna insomnie! Un program fara medicamente dezvoltat la Facultatea de Medicina Harvard

    Trei Noapte buna insomnie! Un program fara medicamente dezvoltat la Facultatea de Medicina Harvard


    Doar cine a avut experienta neputintei de a dormi stie cat de mare este suferinta pe care o produce si efectele pe care le are asupra intregii sale vieti. Astazi jumatate dintre adulti au probleme legate de somn iar 30 de milioane sunt afectati de insomnie cronica. in conditiile in care insomniacii au de ales doar intre somnifere si a trai tot restul vietii cu aceasta problema Gregg D. Jacobs propune un eficient program fara medicamente care consta in tehnici de relaxare si reducere a stresului.Toti cei care l-au folosit au declarat ca somnul li s-a imbunatatit iar 90% au renuntat partial sau total la medicamente. Gregg D. Jacobs este profesor de psihiatrie la Harvard Medical School si specialist in tulburarile somnului. Cuprins: Cuvant inainte Introducere. Invinge insomnia si schimba-ti viata Partea I - InceputulCapitolul 1. Poti spune noapte buna insomniei Capitolul 2. Cateva elemente fundamentale despre somn si insomnie Capitolul 3. Renuntarea la somnifere Capitolul 4. Propria evaluare a insomniei Partea a II-a - Schimbarea gandurilor si comportamentelor referitoare la somnCapitolul 5. Schimbarea gandurilor referitoare la somn Capitolul 6. Crearea obiceiurilor care incurajeaza somnul Capitolul 7. Stil de viata si factori de mediu care influenteaza somnul Partea a III-a - Managementul insomniei prin managementul stresuluiCapitolul 8. RelaxareaCapitolul 9. invata sa alungi stresul cu puterea ganduluiCapitolul 10. Dezvoltarea de atitudini si convingeri de reducere a stresului si de intensificare a somnuluiAnexa A: Managementul serviciului in schimburiAnexa B: Managementul schimbarii de fus orarAnexa C: Somnul bebelusilor si al copiilorAnexa D: Scenarii suplimentare de relaxare Bibliografie si lecturi recomandateMultumiri mai multe detalii aici
    în stoc
    19 ,07 LEI
    -21%