Universitara Teoria si metodologia evaluarii

Teoria si metodologia evaluarii isi propune sa surprinda problematica stabila a domeniului precum si tendinte si configuratii previzibile integrate intr o perspectiva generala sau un model capabil sa fixeze sensul achizitiilor din domeniul evaluarii din ultimele decenii directia transformarilor posibile. Este destinat deopotriva: studentilor aflati in procesul de formare initiala pentru cariera didactica cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profesori care activeaza in gimnaziu si liceu invatatori educatoare institutori profesori pentru invatamantul primar si prescolar etc care isi continua pregatirea prin diverse forme de perfectionare: definitivat grade didactice etc. Lucrarea aduce in prim plan abordari recente din domeniul evaluarii educationale din perspective diferite: conceptuala procesuala structurala ca finalitate etc. De asemenea isi propune sa prezinte problematica specifica acestei discipline pedagogice dar in acelasi timp are ca obiectiv declarat explicarea evolutiilor si tendintelor de modernizare a evaluarii scolare delimitari terminologice si evolutii semantice. Acestea sunt fundamentate pe achizitiile recente din domeniul psihologiei sociologiei informaticii teoriei comunicarii etc. Care isi pun puternic amprenta asupra teoriei si practicii educationale.
Azi 31,99 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi:
Magazin recomandat
  • Universitara Teoria si metodologia evaluarii

    Universitara Teoria si metodologia evaluarii


    Teoria si metodologia evaluarii isi propune sa surprinda problematica stabila a domeniului precum si tendinte si configuratii previzibile integrate intr o perspectiva generala sau un model capabil sa fixeze sensul achizitiilor din domeniul evaluarii din ultimele decenii directia transformarilor posibile. Este destinat deopotriva: studentilor aflati in procesul de formare initiala pentru cariera didactica cadrelor didactice deja formate de la toate nivelurile: profesori care activeaza in gimnaziu si liceu invatatori educatoare institutori profesori pentru invatamantul primar si prescolar etc care isi continua pregatirea prin diverse forme de perfectionare: definitivat grade didactice etc. Lucrarea aduce in prim plan abordari recente din domeniul evaluarii educationale din perspective diferite: conceptuala procesuala structurala ca finalitate etc. De asemenea isi propune sa prezinte problematica specifica acestei discipline pedagogice dar in acelasi timp are ca obiectiv declarat explicarea evolutiilor si tendintelor de modernizare a evaluarii scolare delimitari terminologice si evolutii semantice. Acestea sunt fundamentate pe achizitiile recente din domeniul psihologiei sociologiei informaticii teoriei comunicarii etc. Care isi pun puternic amprenta asupra teoriei si practicii educationale. mai multe detalii aici
    în stoc
    31 ,99 LEI
    -17%