YATO Pompa pentru vid cu accesorii 22buc, YT-0674

Caracteristici tehnice: Pompa de vid este un dispozitiv multifuncÈ?ional proiectat pentru sistemele de diagnosticare în maÈ?ini È?i tehnologii, a cÄ?ror funcÈ?ionare se bazeazÄ? pe presiunea sau vidul. Acesta este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem.   PompÄ?-YT 0674 este prevÄ?zut cu un comutator care, în funcÈ?ie de poziÈ?ia permite crearea unui vid sau presiune. Mutarea comutatorul spre ieÈ?irea pompei va provoca pompa de vid va fi produs. Comutatorul împins în direcÈ?ia mânerului va determina presiunea pompei va fi produs.   Domeniul de masura -1-3 bari Scop / Aplicare Prin utilizarea pompei poate include diagnosticul aceste sisteme È?i sisteme:   Unitatea de control a motorului computerizat: - Senzor de presiune barometricÄ? (BARO) - PVC - Recircularea gazelor de eÈ?apament (EGR) - Senzor de presiune groasÄ? (MAP)   Dispozitiv de control al aprinderii: - Avans în vid prin scânteie - Intarziere Valve: SDV, RCV   Sistem de franare: - Frâne clasice - frâne ABS - frâne cu aer comprimat - Linii de frânÄ? - Servo frânÄ?   Alte sisteme: - Aer condiÈ?ionat - Control vitezÄ? - Rezervorul de combustibil È?i sistemul de combustibil - închiderea uÈ?ilor Sistem de vid folosire Diagnosticul de recirculare a gazelor de eÈ?apament (EGR) Sistemul de supapÄ? este un exemplu al supapei EGR acÈ?ionat printr-un vid. Ã?n absenÈ?a vidului, supapa este închisÄ? È?i gazul de eÈ?apament nu scapa de valva. Ã?n cazul aducerii supapa de vid, este deschisÄ?, permiÈ?ând recircularea gazelor evacuate.   Diagnosticul de senzor de presiune cu peliculÄ? groasÄ? (MAP) â?¢ Se asambleazÄ? pompa de sistem È?i de rezervor, la fel ca în cazul aerisirea etrierele de frânÄ?, È?i apoi conectaÈ?i la conexiunea senzorului de vid. â?¢ ApÄ?saÈ?i maneta pompei de pânÄ? când indicatorul aratÄ? de 0,5 bari. ar trebui sÄ? se stabileascÄ? de pompare complete È?i urmÄ?riÈ?i indiciu. DacÄ? se miÈ?cÄ? de ac, aceasta înseamnÄ? deteriorarea senzorului MAP. â?¢ Ã?n timpul senzorului MAP trimite semnale de feedback-ul la computer de control. Semnalul are o frecvenÈ?Ä? între 85 Hz È?i 160 Hz, în funcÈ?ie de nivelurile de vid. Este nevoie de contor de frecvenÈ?Ä? de frecvenÈ?Ä?, acesta trebuie sÄ? fie conectat în conformitate cu instrucÈ?iunile de senzor È?i contor.   Sistem etriere. â?¢ AsiguraÈ?i-vÄ? cÄ? rezervorul de expansiune este umplut cu lichid de frânÄ? la volumul nominal. â?¢ Sângerarea efectuate în conformitate cu ordinea urmÄ?toare: - Cilindrul principal, dacÄ? este echipat cu o supapÄ? de aerisire - Etriere de frânÄ?, în ordine, de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepÄ?rtat â?¢ RacordaÈ?i furtunul scurt la conectorul din partea inferioarÄ? a capacului rezervorului pompei. â?¢ Ã?nchideÈ?i rezervorul pompei capacul. â?¢ ConectaÈ?i furtunurile lungi la capacul de conexiuni. SfârÈ?itul unul dintre furtunul lung pentru a conecta sub-pompÄ?, È?i o a doua supapÄ? de aerisire (nipluri) din etrierul de frânÄ?. DacÄ? este necesar folosiÈ?i adaptorul. â?¢ ApÄ?saÈ?i maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei. â?¢ SlÄ?biÈ?i supapa de aerisire 1/4 - 1/2 rândul sÄ?u, astfel încât rezervorul pompei umplut cu lichid la o înÄ?lÈ?ime de aproximativ 5 cm. Strânge supapa de aerisire. â?¢ DeconectaÈ?i pompa de la supapa de aerisire, aerisire procedura de clemÄ? a fost finalizatÄ?. â?¢ Ã?nainte de repetarea procedurii pentru evacuarea aerului, în rezervorul gol borna pompa lichidul de frânÄ? È?i de sus în sus lichidul de frânÄ? din sistemul de frânare, nivelul nominal.
Azi 199,0 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi: