YATO Pompa pentru vid cu accesorii 22buc, YT-0674

Caracteristici tehnice: Pompa de vid este un dispozitiv multifuncÈ�ional proiectat pentru sistemele de diagnosticare în maÈ�ini È�i tehnologii, a cÄ�ror funcÈ�ionare se bazeazÄ� pe presiunea sau vidul. Acesta este echipat cu accesorii care permit utilizarea în aproape orice motor sau sistem.   PompÄ�-YT 0674 este prevÄ�zut cu un comutator care, în funcÈ�ie de poziÈ�ia permite crearea unui vid sau presiune. Mutarea comutatorul spre ieÈ�irea pompei va provoca pompa de vid va fi produs. Comutatorul împins în direcÈ�ia mânerului va determina presiunea pompei va fi produs.   Domeniul de masura -1-3 bari Scop / Aplicare Prin utilizarea pompei poate include diagnosticul aceste sisteme È�i sisteme:   Unitatea de control a motorului computerizat: - Senzor de presiune barometricÄ� (BARO) - PVC - Recircularea gazelor de eÈ�apament (EGR) - Senzor de presiune groasÄ� (MAP)   Dispozitiv de control al aprinderii: - Avans în vid prin scânteie - Intarziere Valve: SDV, RCV   Sistem de franare: - Frâne clasice - frâne ABS - frâne cu aer comprimat - Linii de frânÄ� - Servo frânÄ�   Alte sisteme: - Aer condiÈ�ionat - Control vitezÄ� - Rezervorul de combustibil È�i sistemul de combustibil - închiderea uÈ�ilor Sistem de vid folosire Diagnosticul de recirculare a gazelor de eÈ�apament (EGR) Sistemul de supapÄ� este un exemplu al supapei EGR acÈ�ionat printr-un vid. Ã�n absenÈ�a vidului, supapa este închisÄ� È�i gazul de eÈ�apament nu scapa de valva. Ã�n cazul aducerii supapa de vid, este deschisÄ�, permiÈ�ând recircularea gazelor evacuate.   Diagnosticul de senzor de presiune cu peliculÄ� groasÄ� (MAP) â�¢ Se asambleazÄ� pompa de sistem È�i de rezervor, la fel ca în cazul aerisirea etrierele de frânÄ�, È�i apoi conectaÈ�i la conexiunea senzorului de vid. â�¢ ApÄ�saÈ�i maneta pompei de pânÄ� când indicatorul aratÄ� de 0,5 bari. ar trebui sÄ� se stabileascÄ� de pompare complete È�i urmÄ�riÈ�i indiciu. DacÄ� se miÈ�cÄ� de ac, aceasta înseamnÄ� deteriorarea senzorului MAP. â�¢ Ã�n timpul senzorului MAP trimite semnale de feedback-ul la computer de control. Semnalul are o frecvenÈ�Ä� între 85 Hz È�i 160 Hz, în funcÈ�ie de nivelurile de vid. Este nevoie de contor de frecvenÈ�Ä� de frecvenÈ�Ä�, acesta trebuie sÄ� fie conectat în conformitate cu instrucÈ�iunile de senzor È�i contor.   Sistem etriere. â�¢ AsiguraÈ�i-vÄ� cÄ� rezervorul de expansiune este umplut cu lichid de frânÄ� la volumul nominal. â�¢ Sângerarea efectuate în conformitate cu ordinea urmÄ�toare: - Cilindrul principal, dacÄ� este echipat cu o supapÄ� de aerisire - Etriere de frânÄ�, în ordine, de la cel mai apropiat de cilindrul principal la cel mai îndepÄ�rtat â�¢ RacordaÈ�i furtunul scurt la conectorul din partea inferioarÄ� a capacului rezervorului pompei. â�¢ Ã�nchideÈ�i rezervorul pompei capacul. â�¢ ConectaÈ�i furtunurile lungi la capacul de conexiuni. SfârÈ�itul unul dintre furtunul lung pentru a conecta sub-pompÄ�, È�i o a doua supapÄ� de aerisire (nipluri) din etrierul de frânÄ�. DacÄ� este necesar folosiÈ�i adaptorul. â�¢ ApÄ�saÈ�i maneta pompei de 10 - 15 ori pentru a crea un vid în rezervorul pompei. â�¢ SlÄ�biÈ�i supapa de aerisire 1/4 - 1/2 rândul sÄ�u, astfel încât rezervorul pompei umplut cu lichid la o înÄ�lÈ�ime de aproximativ 5 cm. Strânge supapa de aerisire. â�¢ DeconectaÈ�i pompa de la supapa de aerisire, aerisire procedura de clemÄ� a fost finalizatÄ�. â�¢ Ã�nainte de repetarea procedurii pentru evacuarea aerului, în rezervorul gol borna pompa lichidul de frânÄ� È�i de sus în sus lichidul de frânÄ� din sistemul de frânare, nivelul nominal.
Azi 199,0 LEI
Cumpără la cel mai bun preț de la magazinele de mai jos sau caută alte produse:
Cere părerea prietenilor tăi: